Medalie de branza pentru Obama

Publicat pe Actualizat pe

N-am mai notat demult perlutele Evei, le-am pus pe FB si de acolo se pierd, stiu ca FB mananca blogurile, d-aia am sa notez aici, mai des, perlele Evei

La masa,  vorbeste foarte mult si mananca foarte putin, fara sa-i pese de amenintarea mea, ca o pun la bec sa faca fotosinteza

Incepe:

Auzi, cum il chema pe omul ala?

Care om?

Ala, asa negru, cu limba rosie si cu dintii albi

Gruffalo?

Nu, tati, Gruffalo are limba neagra!

(corect, tati, his tongue is black, nici atat nu stii?)
Ala de semana cu Spiderman, mai adauga Eva un indiciu

Barrack Obama? intervin si eu

????? Nu! Cine-i ala? Venom, mami, Venom!

Frumoasa lume unde numele Obama n-are nici o greutate pe langa Venom si Gruffalo

Se termina finala pe aparate la gimnastica baieti si eu astept sa inceapa fetele, ciripita dinstanga si din dreapta, Filip ma interpeleaza onomatopeic, Eva ma potopeste sub cuvinte

Uite, ii explic eu, acum se suie pe podium si li se dau medalii. Asta e pe locul 3 si primeste medalia de bronz

De branza? ma intreaba Eva uluita. Ii da o medalie de branza?

Lasă un răspuns

