Muzici vechi pentru noua generatie

Publicat pe

Pseudofabula – Rosu si negru

Alfabetul – Jam session in memoria lui Liviu Tudan probabil exista si piesa originala. Mie R&N chiar imi aminteste din copilarie,  de inceputul anilor ’80, i-am vazut intr-un concert, nu stiam cine sunt, dar mladitele de rocker erau acolo, cresteau in secret, mi-au placut foarte mult

Portocala Andei Calugareanu

Broscuta Oac – Trio Grigoriu, ascultati si Macarelele, pentru amuzament

Primavara – Mondial

Broasca testoasa – Radu Gheorghe

Omleta din oua de broasca testoasa – Angela Similea  cu varianta Andrei

Aricioaica – Tudor Gheorghe

Rata – Corina Chiriac preluata dupa vreo piesa italiana probabil

 

La care adaugam multe piese de la Pasarea Colibri si tot Apolodorul Adei Milea

 

Adaugati daca mai aveti

9 gânduri despre „Muzici vechi pentru noua generatie

    Aurelia a spus:
    18 August 2012 la 8:28 PM

    Mama coace paine a lui Tudor Gheorghe
    La Paris – tot Tudor Gheorghe, versurile Anei Blandiana
    Imi pare rau ca Apolodorul meu, in interpretarea Adei Milea e pe caseta. Iar sectiunea caseta ca microsistemului audio a fost bulit, Ca de altfel, si sectiunea cd. Se intelege cat s-a ascultat la noi :D.
    Acum punem cd-urile la dvd si ascultam prin intermediul tv-ul 🙂

      adra_bell a răspuns:
      25 August 2012 la 11:55 AM

      ohoo, casete, nici nu mai avem, nici casetofon, nimic

    madimih a spus:
    18 August 2012 la 11:04 PM

    pe melodia cu alfabetul, am facut acum 6 ani un dans la grupa mare. A iesit super simpatic.

      adra_bell a răspuns:
      25 August 2012 la 11:56 AM

      foarte interesant, Eva are de la gradi niste poezii tampitele tare

    madimih a spus:
    18 August 2012 la 11:17 PM

    mie imi mai placea mult si Casa mea a Angelei Similea. Il cantam in nestire.

    christine a spus:
    19 August 2012 la 9:41 AM

    Si „aia cu tantarul”, neaparat! E preferata Ioanei, adica „Le moustique” cu Joe Dassin! http://www.youtube.com/watch?v=NNcexhG2hp8

      adra_bell a răspuns:
      25 August 2012 la 11:58 AM

      uitasem d epiesa asta, n-am mai auzit-o demult. Iar pe cea cu piticul nici n-o stiam. merci, foarte frumoase. Eva nu vrea sa auda de Veronica, toata lumea-i spune ca seamana cu Veronica si cred ca a ajuns la saturatie

        christine a spus:
        26 August 2012 la 12:01 PM

        Nici nu seamana cu Veronica, parerea mea… Eva e mult mai frumoasa si mai simpatica…

    christine a spus:
    19 August 2012 la 10:12 AM

    Ah, scuze! Am uitat ca este vorba doar de cantece in limba romana! In romana, ar fi piesa mai noua a Alinei Manole „Am un pitic” si melodia din „Veronica”… http://www.youtube.com/watch?v=tmvVVlawpvY

Lasă un răspuns

