Bucurii pentru mici si mari sau cand strugurii acri se coc pe neasteptate

Publicat pe

N-aveam nici o speranta sa-mi cumpar in viitorul apropiat un aparat de fotografiat, de cand a crapat defunctul, care oricum bolea de multisor, de-l bibileam pe la butonele cu inima stransa, ca acusi-acusi isi da obstescul sfarsit. Era prietenul meu, ii stiam pe de rost toate mofturile si setarile, asa blegoman si intarziat la declansat cum era el, ma bucuram cand imi transfera dragastos cate o poza frumusica in calculator. Ma gandeam ca de prin toamna sa strang bani pentru unul cam la fel, dar de la concurenta, ba intai e Eva care chitaie dupa bicicleta de prin primavara, apoi vine Filip care in curand n-o sa mai stea in scoica si ei au prioritate. La un DSLR nu ridicam nasul, ce sa faci tu cu un DSLR, zicea vulpita aia de voce interioara, ala-i pentru profesionisti, tu vezi-ti de fotografiile tale de familie si macro-urile cu floricele, mai ai de crescut si de asteptat pana se coc strugurii aia.
Si mi-a cazut in cap, la figurat, dar cam asta e termenul, my new baby dovedeste ca zanele bune exista, or fi schimbat ele baghetele magice cu conturile de facebook, praful de stele cu tastatura computerului, pe care scriu „uite ce putin ii trebuie unui om sa fie fericit”, dar ele, zanele, sunt aici, printre noi.


E de la concurenta, e DSRL si e al meu. Deocamdata mi se pare foarte complicat, ca si cum ai fi condus pana acum un cart d-ala din lemn, de copil – am avut unul cand eram mica, facut de tata – si apoi treci la volanul unei masini adevarate, dar sper sa ne imprietenim.

Eu o sa fiu un pic de zana buna, mai mica, pentru un românaş din Italia, care isi doreste sa citeasca in limba materna, si am sa trimit niste carti pentru o viitoare biblioteca, ideea Roxanei. Tot am facut ordine in rafturile copiilor – desi acum nu se mai vede, nu tine decat doua zile – si am gasit mai multe povesti care ar putea aduce bucurie altor copii. Daca aveti carti intristate ca nu mai sunt demult rasfoite, poate le imprietenim cu ale mele si le trimitem la o zana-bibliotecara.

4 gânduri despre „Bucurii pentru mici si mari sau cand strugurii acri se coc pe neasteptate

    Stan Roxana a spus:
    23 August 2012 la 10:03 AM

    sa-l stapanesti/manuiesti sanatoasa! zanele exista, sa stii! de nu crezi, intreab-o pe Eli sa vezi in ce polemici intri cu ea:) Multumesc pentru reclama:))) daca as putea face tot ce mi-am propus as fi bucuroasa, as topai de bucurie, o sa va dau de stire si-o sa va trimit poze cu micii romani din Italia si cum buchisesc ei din cartile voastre! Drag infinit, Andrule!

      adra_bell a răspuns:
      1 Septembrie 2012 la 10:30 AM

      offf, asa sunt neserioasa, cand e vorba de pus la Posta, ajung mai greu, dar ajung sigur

    Malureanu Tantica Madalina a spus:
    23 August 2012 la 11:36 AM

    de-abia astept noi poze, care sunt imagini ale sufletului tau frumos si destept, eu asa te vad-asa ca nu comenta de ce cred eu despre tine, si sa vad cum va im,prieteniti frumos. Pupici

      adra_bell a răspuns:
      1 Septembrie 2012 la 10:31 AM

      Hai, mah, Tantica, m-ai si emotionat! Multumesc, te pupam si noi

Lasă un răspuns

