Casa noastra

Publicat pe Actualizat pe

Un cartof putin botit ma priveste stramb din scaunul de masa al lui Filip. Toti tovarasii lui au fost stramutati intr-un borcan pe care-l pregatisem pentru muraturi, dar acesta a avut tratament special, dupa ce a fost strasnic certat in filipeasca, a fost instalat in scaun. E al lui de acuma, oricum Filip nu-l mai foloseste de luni bune. Ceapa a fost scoasa din ladita si aruncata pe balcon, n-am stiut asta cand m-am dus sa intind rufele, noroc ca sunt buna la echilibristica, am exersat indelung calcand pe piese de lego, cuburi si alte jucarii mici. Ma dusesem pe balcon sa intind rufele, am reusit doar pe jumatate, in parte pentru ca nu am mai gasit toate carligele, cateva erau in locul in care ar fi trebuit sa fie ceapa, celelalte ar putea fi oriunde, nu merita sa le caut, cum am cautat telefonul, cateva zile, pana l-am gasit intr-un castron pe care nu-l folosim prea des, pe mute bineinteles. Nu are mare importanta, oricum e functional doar pe jumatate, Filip l-a folosit ca jucarie de dentitie si s-a stricat microfonul, asta nu stie doamna aia cu numar de Dialog, care ma suna in fiecare dimineata, la ora 10 fix. Ma si mir, de vreo doua saptamani suna, eu ii raspund, dar ea nu aude nimic, microfonul e stricat spusei adineauri, ii tot raspund zi de zi, sunt curioasa sa vad cand o sa injure, unii oameni au nervi de fier, zau asa.
Telecomanda arata si ea patetic, cand era Eva mica am cumparat trei telecomenzi, atat de eficienta era, acum, cand am vazut ca lui Filip i-a tabarat pe ea si a spart-o pe ici, pe colo, am consolidat-o cu pistolul de lipit si cu niste sarma. A continuat sa fie pasionat anume de acea telecomanda, ignorand politicos alte telecomenzi stricate, sarma nu a rezistat foarte bine, telecomanda e cascata de la jumatate, lasand sa i se vada maţele ei hi-tech, prin laturi ii atarna niste bucatele de plastic, apesi pentru NG si te uiti la DD in direct, dai pe Euronews si-ti apare Antena 3, e o personificare a haosului in care traim.
Inainte sa avem copiii am avut doua pisici, Bebetze si Zouza, una dintre ele era pasionata de maturi, se ducea pe balcon si jupuia cu ghearele din matura. Chiar si asa ii lua vreo trei luni sa termine o matura, Filip a reusit in doar trei zile, acum avem o matura delabrata din care scapa paiele in manunchi. Cam asta-i balconul, daca adaug si piese de lego risipite peste tot, o jucarie-vagon cu forme la care tipa in fiecare dimineata, si 3 jucarii muzicale pe care se suie ca sa se uite in cosul cu jucarii, am un tablou complet.
In casa am job permanent, strang jucarii, le pun la locurile lor de cateva ori pe zi, important e sa fiu atenta si sa nu alunec pe apa varsata pe parchet. Daca a baut apa, e clar, trebuie sa fie o balta in cele mai neasteptate locuri, inclusiv pe perna sau sub pat. Sigur ca-l pazesc, dar el prefera sa bea apa singur din sticla, chiar daca nu i-o dau eu il mai serveste Eva. Baia e ok, sunt momente in care nu poti intra, fiindca e Filip acolo, scoate tot dintr-un cos etajat si arunca in mijlocul baii, dupa care apare urmat de un falfait lung de hartie igienica. Hartia igienica se termina foarte repede, sfarseste fie in vasul de WC, fie facuta bucatele mici pe parchet, inmuiata in apa dintr-o balta existenta sau maturata cu delabrata matura. Nu stiu ce se termina mai repede, sapunul sau hartia igienica? Pentru ca Eva are o pasiune pentru sapun, se spala indelung pe maini, dupa care il lasa sa balteasca in sapuniera, asta cand nu prinde sapunul lichid pe care-l goleste pe tot deodata. Ii mai plac bijuteriile mele, mai ales sa le desfaca in partile lor componente, orice parfum pe care-l vrea intens, asa ca pulverizeaza mai mult de jumatate, rujul care deseneaza frumos, si cremele numai bune de mascuit.

11 gânduri despre „Casa noastra

    Lacrima Pausan a spus:
    31 August 2012 la 11:14 AM

    excelent! Ma gandeam azi, ca ar fi cazul sa fac ceva dupa ce au explodat 2 grenade si o bomba in casa noastra. Acum ca am vazut/citit ca nu e anormal , imi fac o cafea si ma relaxez 🙂 ca doar incepe week-endul!

      adra_bell a răspuns:
      1 Septembrie 2012 la 10:26 AM

      Explodeaza zilnic, n-ai nici o grija, vom mai avea de lucru mult si bine, sa ne relaxam si sa ne amuzam putin, vor veni ele vremurile cand vom avea ordine perfecta in casa si ne vom aminti cu drag de grenade si de bombe

    Stan Roxana a spus:
    31 August 2012 la 1:18 PM

    aha, am ras cu lacrimi, si io care-am crezut ac doar la mine-i potopul, nuuuu, iaca-i si pe la voi! Drag!

      adra_bell a răspuns:
      1 Septembrie 2012 la 10:27 AM

      Roxule, dar eu tot banuiesc ca exista case in perfecta ordine, si nu, nu vreau sa stiu cu ce pret e mentinuta

    ralu' a spus:
    31 August 2012 la 8:38 PM

    :)) E frumos la voi in casa 😛

      adra_bell a răspuns:
      1 Septembrie 2012 la 10:28 AM

      da, da, mai putin cand imi expun vocabularul ala mai ascuns, din cauza ca am alunecat pe o ceapa mica,,,

    Anamaria V a spus:
    31 August 2012 la 9:59 PM

    Cam asa era la noi „pe timpul” lui Filip si al Anastasiei 😀 Hartia igienica desfasurata in toata casa, carligele imprastiate peste tot. Filip avea deosebita placere sa puna diverse prin oalele din debara :)) Si cautam cate ceva cateodata da ne venea rau; pana cand am prins ideea.
    Pe Petru insa il pasioneaza doar persoana mea si telul meu 🙂 Cel putin momentan !
    Ah ! Nu mai spun cum este sub/pe scaunul lui de masa :))))

      adra_bell a răspuns:
      1 Septembrie 2012 la 10:29 AM

      Filip al meu e pasionat de farfurii, la oale nu ajunge. Noroc ca farfuriile sunt rezistente la socuri, dar pahare si cani a mai spart, spre groaza mea, ca nu mi-e de pahare, ci de cioburi

    Stan Roxana a spus:
    1 Septembrie 2012 la 10:32 AM

    pretul caselor perfecte, care exista, te asigur, pe vazute, e un copilas trist, un pret prea scump, asa ca, dac-i balci si joaca, sa fie, unde-s carlige de rufe si domino prin bucatraie e veselie, iti garantez, asa ca enjoy, vom fi babute crosetand si cu casa luna, ne-om plictisi atunci

    Stan Roxana a spus:
    1 Septembrie 2012 la 10:32 AM

    si Andrei a spart cani si farfurii ca se cocoata pe blat acolo cu mine

    ch_dana a spus:
    1 Septembrie 2012 la 1:56 PM

    😀 eu am renuntat sa mai strang ziua, strang seara si doar pe unde mai merge mama, ca ea saraca nu vede prea bine – „strans” inseamna ars un sut sa le dau din drum.

    In rest, se pare ca hartia igienica si telecomezile sunt pasiuni omune, ca si telefonul pe post de exersat dintii pe el:D Cand ma gandesc ca ce-i mai vesel de-abia acum incepe, se urca intr-o veselie pe scari spre infarctul lui taica-su (care se incapataneaza inca sa nu puna grilaj, dar presimt ca n-o sa-l mai tina mult), acum cu ajutorul meu invata sa si coboare…

    Mai prost stau cu curatenia, se incapaneaza sa se atarne de mop…

Lasă un răspuns

