Impresii

Publicat pe

In seara urmatoare, la cina se mananca, fiecare cum poate. Filip poate numai stand pe scaun – scaun obisnuit, am renuntat demult la scaunul pentru copii mici – intinzandu-se spre farfuria Evei, faramitand mancarea si aruncand pe jos.
Eva il urmareste si izbucneste inciudata:
Uite, ma, mami, tot nu mananca, chiar daca e botezat!
Filip, esti botezat! Bo-te-zat!

Ne povesteste cum s-a distrat ea la botez. „Erau aia trei shaolini (baietii care cantau n.m.) si aveau d-alea ca la Symphollies, ca la orchestra (portative?). Si eu m-am dus si i-am dirijat. Eu cu Lena i-am dirijat. Iar cand nu-i dirijam le ziceam asa (tinand degetul aratator la buze) Shhh, taceti, taaaaci din gura”

„Auziti, dar voi de ce radeti de fiecare data cand vorbesc eu?”

5 gânduri despre „Impresii

    Mihaela a spus:
    18 Septembrie 2012 la 6:19 PM

    Care e legatura dintre botezat si mancat?

      adra_bell a răspuns:
      19 Septembrie 2012 la 9:01 AM

      nu exista nici o legatura. Intelepciunea populara spune ca un copil va plange pana la botez deoarece „cere botezul”. A fost o discutie pe tema asta, Eva a prins din zbor si a extins in ce directie a dorit ea

        Mihaela a spus:
        19 Septembrie 2012 la 9:42 AM

        Multumesc. Ma gandeam ca e pe undeva o legatura, dar nu stiam care.

    Oana B a spus:
    18 Septembrie 2012 la 9:46 PM

    geniala eva! ca intotdeauna!

      adra_bell a răspuns:
      19 Septembrie 2012 la 11:21 AM

      imi pare rau ca nu am putut sa le vad pe micutele dirijoare, dar unul dintre baietii care canta, mai mult radea si eu nu stiam de ce

Lasă un răspuns

