In joaca, la pescuit pe Ara

Publicat pe Actualizat pe

4 gânduri despre „In joaca, la pescuit pe Ara

    ganduripentruana a spus:
    26 Septembrie 2012 la 3:10 AM

    Ce scump e Filipel in ultima poza! :)))

    V-am visat azi noapte, Andra. Veniserăți în vizită toti patru în HK și vă arătam nu știu ce… lac. Imagine my surprise cand am vazut de dimineata postul tau. 🙂

      adra_bell a răspuns:
      26 Septembrie 2012 la 7:41 AM

      Ma bucur ca nu calatoresc doar in visele mele cu tenta de hazliu-ridicol – am fost la NY sa umplu o butelie julita si ruginita, tarand un carucior de butelii prin aeroport, iar la Berna nu reuseam sa ma tin pe picioare intr-o piata pavata cu sticla, printre sute de elvetieni absolut echilibrati eram un fel de Bambi uman – ci si in ale alttora. Ca altfel, departe-i HK….
      Deci, te-ai mutat! Poate acum voi reusi sa comentez

        ganduripentruana a spus:
        26 Septembrie 2012 la 9:16 AM

        haha, si mie mi se intampla sa visez din astea, sa stii :))
        da, inca ma chinui sa inteleg multe in wordpress, dar e mai tare ca blogspot. de la tine am auzi odata ca se pot face postari si private, de asta am zis sa incerc.

          adra_bell a răspuns:
          26 Septembrie 2012 la 9:17 AM

          da, pot fi si private si cu parola. Ai sa te obisnuiesti. Problema e ca nu permite sa-i adaugi widgeturi, asa cum permite blogspotul

Lasă un răspuns

