Daramam mituri: Gigel cel curatel

Publicat pe Actualizat pe

Copiii mei se murdaresc si nu doar ca nu sunt certati, ba chiar sunt incurajati. Piaptana plaje intregi cu degetele, construiesc tunele prin nisip, aduna pietre frumoase din apa si frunze din padure, au voie sa stea pe jos, sa arunce cu pietre in Dunare, sa se scalde in nisip ca niste vrabiute in praf, sa sara in balti si sa iasa in ploaie. Avem apa calda si masina de spalat, mi se pare inutil si mancator de energie sa-i urmaresc cu un servetel umed, stergandu-i obsesiv pe maini la fiecare pas. Nici nu am servetele umede, am o sticla cu apa si-i spal pe maini cand au terminat. Gigel cel curatel nu exista pentru noi, este doar un copil trist care nu are voie sa exploreze. Nici sora lui, fetita imbracata in panglicute si rochite apretate, care nu are voie sa  se sifoneze, nu ne-a castigat de partea ei. Sunt imbracati mereu comod si potrivit pentru ei, nu ca sa fie admirati de necunoscuti.

Un gând despre „Daramam mituri: Gigel cel curatel

    G. a spus:
    30 Septembrie 2012 la 10:42 AM

    Like! Nici noi nu suntem prieteni cu Gigel 🙂

Lasă un răspuns

