Beculetul

Publicat pe Actualizat pe

Mi-a placut foarte mult acest desen pe care l-am gasit pe FB si mi-a amintit de una din micile noastre intamplari, in care am dat dovada de obtuzitate, am avut o optica „matura” asupra lucrurilor si mi-am proiectat oboseala asupra copilului. Asadar, ne pregatim sa iesim afara, Filip este imbracat, asta se intampla numai in fuga, el fuge prin casa, iar eu ii pun toate cele din mers, inclusiv scutecul, ceea ce ma aduce la exasperare cateodata, desi alteori ma distrez. Reusim sa iesim si sa parcurgem drumul pana la strada, cam 50 m, in jumatate de ora, tot analizand niste pietre cat se poate de anoste, vreo 2-3 capace de bere si o margica care pare a fi magica, nu din plastic. Ne inecam la mal, cand mai sunt doar cativa pasi, Filip gaseste un ambalaj strivit de lapte, plin de praf, jegul jegurilor.
Il avertizez sa nu-l ridice de jos, ti-ai gasit, nu doar ca-l ia, dar mi-l si intinde plin de incantare, stralucind de fericire.
Lasa-l jos, te rog, e foarte murdar, e un ambalaj jegos!

Nimic, copilul insista sa-l iau si incepe chiar sa vocifereze, potopindu-ma in „aaiii si iiiii”. Il iau, il arunc mai incolo si vreau sa-l trag de mana, spre parcul colorat (asa l-a botezat Eva, parcul colorat). Filip se intoarce la ambalaj, repetam, nu-l lua, el il ia si mi-l daruieste iarasi. Deja sunt nervoasa si intentionez sa iau copilul pe sus, si sa aruncam la naiba gunoiul ala, cand mi se aprinde acel umil beculet salvator.

Ambalajul este de la laptele pe care copiii il primesc la gradinita/scoala, el stie asta, pur si simplu imi povesteste despre acea zi cand am mers impreuna si am luat-o pe Eva de la gradi, Eva s-a asezat pe o banca sa-si bea laptele si i-a dat si lui, dar Filip n-a putut sa bea cu paiul

Ahaa, da, Filip, asa e, lapte d-asta bea Eva, ti-a dat si tie, il ia de la gradi, tu stii multe, extraordinar, uite ca eu nu realizasem ca asta e marca de lapte, multumesc ca mi-ai amintit!

Sfarsitul povestii, a aruncat ambalajul si am plecat mai departe.
Sper ca beculetul ala sa nu mai functioneze cu intermitente

4 gânduri despre „Beculetul

    G. a spus:
    3 Octombrie 2012 la 2:32 AM

    Nu-l lasa pe Gigel cel curatel sa invinga, asculta beculetul 😉 !

    marianatcn a spus:
    3 Octombrie 2012 la 8:38 PM

    of mai mami

    ch_dana a spus:
    4 Octombrie 2012 la 6:57 AM

    frumos…:)

    anca vasile a spus:
    5 Noiembrie 2012 la 1:23 AM

    Da, si pe noi ne uimeste felul in care functioneaza memoria piciului nostru. Am fost cu el la Baby expo acum vreo 2-3 luni, parca. De fiecare data cand vede unul dintre obiectele pe care le-am cumparat atunci, ne aminteste cu religiozitate de „babu”, cele doua baoane cu care s-a jucat pe holurile alea aglomerate. „Ioși” si „Aba. Bo”, unul era rosu, celalalt alb cu bleu. Apoi continua povestea cu „Tiki” (papuceii Tikki), apoi arata bratara de la mana „Câg. Ta’ti.”, e de la targ, de la Tanti Madalina, si tot asa. 🙂

Lasă un răspuns

