Expert in muzica

Publicat pe Actualizat pe

Nu sunt. De fapt, sunt chiar afona, abia de cunosc notele muzicale, si asta numai daca le numar. Nu stiu sa citesc un portativ, am auzit vag ca ar exista niste masuri, niste timpi muzicali, armonii, cuvinte care-mi suna la fel de ciudat ca si islandeza. Inutil sa spun ca nu cant la nici un instrument, n-am avut niciodata vioara, dar am atins candva clapele unei pianine si mai dau cate un recital la dus. Totusi,  m-as putea apuca plina de avant sa scriu critica muzicala pentru ca am si eu dreptul la parerea mea. Ma bazez pe faptul ca ascult muzica de cand ma stiu, am trecut prin mai multe genuri muzicale, nu are importanta care. De la biroul meu, asezata comod in fata tastaturii, cu winampul ruland in fundal va spun ca este important sa alegi o cale de mijloc. Nu Bach, nici Mozart, n-ati vrea sa deveniti niste scliviti plictisitori, care se duc la concerte unde tot omul normal trage un pic pe dreapta si-si ia cateva minute de somn. Eu banuiesc ca si astia care se dau culti nu inchid ochii pentru ca simt muzica ci dorm un picut.

Nu, nici manele, nici lautareasca, ce naiba, n-o sa ne confundam cu toti cocalarii si pitipoancele, sa ascultam aceasta muzica prosteasca si repetitiva.  Eu va indrept catre moderatie, pur si simplu e bun ce asculta ceilalti, ce e la moda. Imi plac de mor si topai si eu dupa cum danseaza restul lumii: Conect-R, Eu vara nu dorm, Inna, Michel Telo si Tchu-tcha-tcha

Daca nu sunteti de acord cu mine, imi pare foarte rau pentru voi, asta e calea de mijloc si ar fi bine sa o urmati,  eu cred ca stiu cate ceva despre muzica, mai ascult de la vecini, mai ma uit pe youtube

Aceasta postare este o parodie.

5 gânduri despre „Expert in muzica

    degetica a spus:
    7 Octombrie 2012 la 1:03 PM

    LOL 😀

    mmaria a spus:
    7 Octombrie 2012 la 2:25 PM

    parodie dupa ce?

      adra_bell a răspuns:
      7 Octombrie 2012 la 8:27 PM

      Parodie dupa un articol corect si frumos scris, dar in mintea mea, ca altfel n-am timp:)

    Anca a spus:
    7 Octombrie 2012 la 5:31 PM

    Și neapărat Mozart să asculți în surdină, da? Eu asta care nu-s cu Mozart de ce să-i suport lui sunetele?? Dacă nu ești în stare să-i dai volumul pe mut probabil nu ești o corectă ascultătoare de Mozart.
    Și din când în când câte o manea peste urechi ce are??? Uite, eu am ascultat Romica Puceanu în copilărie și ce adult funcțional am devenit?
    Și încă ceva (îți spun ca ascultător obiectiv de Connect-R că tu ești prea implicată cu Mozart acolo ca să mai vezi clar lucrurile!): Vezi că asculți Mozart prea de aproape. Trebuie să-l ții la distanță, să fii sigură că nu ți se urcă în urechi și te trezești și cu Bach după el legați de tine pe veci. Nțț!
    Și neapărat, da NEAPĂRAT! Sa nu adormi ascultând Mozart: îl vei strica pentru totdeauna!

      adra_bell a răspuns:
      7 Octombrie 2012 la 10:29 PM

      exact asa! in plus sper eu ca se vede cu ochiul liber cata credibilitate am scriind critica muzicala din postura de afona.
      Imbratisari multe, m-ai luminat, credeam ca am fost mult prea opaca

Lasă un răspuns

