Manusa de box

Publicat pe

Fara ardei iute, fara funingine, vodka, otet, fara pedepse, umilit in public! Simlu si usor de comandat de pe Amazon, uimitorul dispozitiv de imbracat degetul mare, cel care pleaca la plimbare. Ma intreb daca functioneaza chiar si in acest fel barbar, desi ma indoiesc ca purtatorul nu observa ca i-au ramas libere celelalte degete. Propun o manusa de box.

8 gânduri despre „Manusa de box

    Aralia Tamas a spus:
    9 Octombrie 2012 la 4:53 PM

    Dar nu stie copilul sa desfaca un arici simplu? 😀 Vazusem ceva de genul asta cu inchizatoare de plastic gen locuri de joaca, care nu se poate deschide. Ma gandeam sa-i cumpar Alexiei, dar am renuntat. 😛

      adra_bell a răspuns:
      10 Octombrie 2012 la 9:41 AM

      cum adica gen locuri de joaca?
      Copiii sunt mari, eu am blurat si taiat din poze, banuiesc ca se pune cu acordul copilului. Dar daca as fi copil nu mi-ar fi deloc confortabil sa merg cu dracia pe deget la scoala

    ch_dana a spus:
    10 Octombrie 2012 la 5:38 AM

    Scuza-mi ignoranta, dar pentru ce e asta ? Sa nu mai tina degetul in gura sau…?

    Ade a spus:
    11 Octombrie 2012 la 8:59 AM

    Hai baaa, jenant.
    Asta spun acum, dupa ce am trecut. Insa la momentul X, cand avea 3-4 ani si-si sugea cu sarg degetul mare, as fi facut orice. Anyway, am probat piper, am dat cu lac amar, am colorat (era doar degetul mare, restul degetelor erau de nebagat)…. Nimic. Pana m-am trezit ca musc dintr-un mar partial mancat de odrasla si ma scutur efectiv din cauza amarelii lasate de lacul acela. Si bineinteles, degetul si-l tot sugea. Asa ca la naiba cu lacul, la naiba cu alte mijloace, sa si-l suga pana la maritis. Nici n-am mai comentat nimic de deget. Ei bine, n-a fost pana la maritis… ci pana la 6 ani jumate :D, cand am remarcat din intamplare ca pur si simplu adoarme fara deget. Nici macar ea nu si-a dat seama, mi-a spus la multe zile dupa ce descoperisem eu: „Uite mama, nu mai e buba la deget” – aka un fel de batatura.

      adra_bell a răspuns:
      11 Octombrie 2012 la 12:19 PM

      ufff, ufff, am auzit si eu de solutia amara. A mea isi roade unghiile cand e tensionata, are emotii, chiar si cand e concentrata. Si noi aplicam tactica asta, o lasam in pace

    ch_dana a spus:
    13 Octombrie 2012 la 8:05 AM

    eu si-acu mai rontai la unghii…probabil in loc de tigara. 🙂

      adra_bell a răspuns:
      14 Octombrie 2012 la 9:09 AM

      si eu mi-am ros unghiile pana prin cls a III-a

Lasă un răspuns

