Sleepy, sleepy – review in joaca

Publicat pe Actualizat pe

O carte a unei ilustratoare celebre ne-a iesit in drum la ceas de seara. Cum era singurica, ne-am gandit sa o luam acasa, sperand ca va opri macelul pe care Filip il infaptuieste asupra cartilor Evei. Cartile textile sunt za best pentru un cititor atat de infocat si de non-conformist ca el. Ca o ia de la coada la cap, ca incearca sa smulga personajele de pe pagina, sa le pupe, sa le mangaie sau sa le altoiasca, pe asta n-are sanse sa o rupa.

Este vorba de „Sleepy, Sleepy” a lui Emily Bolam, o carte somnoroasa in paginile careia dorm frumos purcei, catei si hipopotami. Fiecare animal este desenat in linii simple si poate fi invelit tandru cu o paturica in culori vii, o ocazie excelenta pentru a invata culorile. Le stie deja, dar mai avem nuante d-astea de fetite la care se mai lucreaza.

Spre deosebire de Eva, la Filip am fost mult mai relaxata, a invatat culorile fara carti, fara jocuri, nici nu ar fi stat el cuminte 2 minute in fata unui joc. Pur si simplu  i-am mentionat culorile obiectelor din jurul lui. „Adu-mi rucsacul galben, ca sa-i punem Evei pachetelul pentru gradi! Wow, ce hanorac portocaliu ai! „etc.

Filip este indragostit de pisica de pe ultima pagina, sau coperta as putea sa-si spun, asta daca nu ar sta de regula ravasita in toate pozitiile, iar eu am speranta secreta ca undeva, candva, cumva, baietelul meu se va intinde in pat si va adormi frumos, iar eu il voi inveli tandru cu o paturica in culori vii. Din experienta, cred ca asta se va intampla peste 4-5 ani.

Lasă un răspuns

