Ghicitori evesti

Publicat pe

Eva si-a pastrat obiceiul din copilaria mica de a boteza lucrurile carora nu le cunoaste denumirea. Mai mult, acum avem descrieri poetice si caraghioase.

Clopotei de praf care imprastie abur urat mirositor cand sunt scuturati

Ei?

Hint: Scuturatorii au o anumita profesie

5 gânduri despre „Ghicitori evesti

    mmaria a spus:
    29 Octombrie 2012 la 10:06 AM

    scuturatorii sunt preotii?

    mmaria a spus:
    29 Octombrie 2012 la 12:43 PM

    ce, am ghicit?

      adra_bell a răspuns:
      29 Octombrie 2012 la 11:10 PM

      cred ca da, desi nu-mi dau seama cum ai reusit

    mmarialj a spus:
    30 Octombrie 2012 la 9:05 AM

    Ori este meritul Evei fiind extrem de plastica in exprimare ori este meritul meu ca pot sa comunic la un nivel nestiut cu copiii:) ori al amandurora

Lasă un răspuns

