Ploua si unii s-au apucat sa faca oua

Publicat pe Actualizat pe

Nu-mi place sa critic munca altuia, ma gandesc ca undeva este un om care si-a dorit sincer ca totul sa-i iasa bine si ce face el sa fie apreciat. Apoi imi amintesc de ce spunea un actor roman, ca a fost la un film in adolescenta si, ajuns acasa, si-a spus parerea despre regie si actori, mai ironizand, mai razand. Iar tatal lui i-a replicat ca atunci cand o sa faca el ceva mai bun o sa aiba dreptul sa rada de altii.

Din seria de carti de joc educative avem Alfabetul si sunt dragute, jucabile si educative, dar celalat pachet, cu Animale mi-a dat mari dureri de cap.

 

Lasa ca biberonul nu este un simbol pentru alaptare, un obicei stravechi al mamiferelor, catalogati-ma ca extremista, dar eu chiar a trebuit sa explic asta unui copil ce n-a avut biberon in viata lui si acum nu vede nici la fratele mai mic, dar dupa ce imi pun toata pedagogia in joc ca sa-i explic cum sta treaba cu balenele, delfinii si rechinii, vine fii-mea si-mi baga triumfatoare sub nas marea ei descoperire. Aceasta (click pentru marire):

Si editez pentru ca abia acum am observat. Guguloiul albastru din dreapta sus este semnul pentru animal poikiloterm sau popular „cu sange rece”

4 gânduri despre „Ploua si unii s-au apucat sa faca oua

    minnie a spus:
    30 Octombrie 2012 la 11:47 AM

    adica delfinul se inmulteste prin oua si rechinul alapteaza? eu asta inteleg

      adra_bell a răspuns:
      30 Octombrie 2012 la 11:50 AM

      si Eva a inteles acelasi lucru

        andru a spus:
        31 Octombrie 2012 la 4:08 PM

        Cred c-au corectat editiile mai noi. Rechinul nostru e ouat iar delfinul are sange cald. de-as gasi cutia sa vad cand au fost tiparite…

          adra_bell a răspuns:
          1 Noiembrie 2012 la 7:26 PM

          da, sunt luate demult, era Eva micuta

Lasă un răspuns

