Iubire si ceai

Publicat pe

Te iubesc mult de tot! Te iubesc de ma doare capul de iubire de tine. Asa ca si cum m-ar trage cineva de par!
– apoi se cuibareste in bratele mele si adoarme –

Mami, dar tu de ce te machiezi?
Ca sa fiu frumoasa!
Dar tu esti frumoasa si asa

Pssst, mami, lasa capul in jos sa-ti spun un secret, dar sa nu le spui si lor (inclinand capul cel dureros de iubire catre masculii familiei)
Mami, maine cand o sa mai ramanem singure, sa bem si noi doua un ceai

Sa fie toamna, sa fie frig doar ca sa ne cuibarim noi doua in pat, sorbind din cate o ceasca de ceai. Si capul sa ne doara in continuare de atata iubire

5 gânduri despre „Iubire si ceai

    GERMINA a spus:
    1 Noiembrie 2012 la 1:08 AM

    O, Doamne!

    ganduripentruana a spus:
    1 Noiembrie 2012 la 2:28 AM

    Un copil cu un suflet atat de frumos!

    christine a spus:
    1 Noiembrie 2012 la 9:08 AM

    Foarte frumos!

    Alina a spus:
    1 Noiembrie 2012 la 9:35 AM

    Ce frumos! 🙂

    Andreea A a spus:
    1 Noiembrie 2012 la 1:50 PM

    Si Eva mea e intr-o perioada de indragosteala maxima fata de mine……ma pupa cum ma prinde, ma tine in brate, ne face numai declaratii de dragoste…e super super simpatica…:)

Lasă un răspuns

