Wishlist

Publicat pe

4 gânduri despre „Wishlist

    svea77 a spus:
    10 Noiembrie 2012 la 9:55 AM

    Asa *wish* nu e de lepadat! O inteleg perfect! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      10 Noiembrie 2012 la 9:58 AM

      pe mine, e pe lista mea. Eva vrea o pisica. Amandoua vrem si o pisica de fapt. Filip a dormit cat ne-am jucat noi cu catelul asta f afectuos, el e mare iubitor de catei

    ch_dana a spus:
    11 Noiembrie 2012 la 11:34 AM

    Dobermann ? Parca e o caprioara…eu imi prefer „vaca” ciocolatie numita Alka. Apropos, sa stii ca deja apar gelozii, dimineata am pus-o pe Amelia in leagan, timp in care i-am aruncat Alkai o jucarie. Copilul a inceput sa protesteze …ai grija ce-ti doresti !:)

Lasă un răspuns

