Tic-tac

Publicat pe Actualizat pe

Filip s-ar fi putut numi Agi, e o gluma de-a nostra, de-a parintilor, nu chiar reusita. Daca e adevarat ca fiecare copilas are un inger pazitor, ingerasul lui Feli face multe ore suplimentare.

Aseara, am dansat in familie, eu cu Filip, iar Eva cu M. Dansatorul meu a cam fost folosit pe post de chitara pupacibila si i-a placut, judec eu, dupa ghirlanda de clopotei de ras care se auzea, dar Eva a dansat la sentiment, la sfarsit i-a fost sarutat mana, si atat s-a emotionat incat s-a lasat cu lacrimi

Zilele trecute, fara nici un motiv, i-am contabilizat la sange. Filip are cam 400 ml iar Eva vreo 800ml.

Stiati ca mamele nu ajung niciodata babe? Oricat ar imbatrani ele raman tot mame. Eva e sigura de asta

Maine e o zi incredibila. Tic-tac, tic-tac

Editez: au mai mult sange…

Lasă un răspuns

