Kurpur – crema reparatoare pentru iritatii bebelusesti

Publicat pe

Am amanat transcrierea discutiilor grele pe care le avem cu Eva in ultima vreme, cea despre moarte este dificil de digerat si pentru mine, si astazi ma laud cu crema mea, facuta dis de dimineata. Mi s-a terminat lanolina pe care o foloseam pentru iritatiile de scutec si cum am un raft de frigider plin cu unturi si uleiuri, m-am gandit sa incropesc ceva pentru iritatii, dar si ceva reparator, bun pentru tenul meu, intotdeauna mi-am dorit o față ca un fund de bebelus.

Dupa ce i-am ales numele si am dezinfectat tot ce trebuia dezinfectat, prepararea a durat doar cateva minute si acum avem o crema 100% bio, 100% homemade,  plina de toate calitatile posibile:

– cicatrizanta, antiinflamatoare, antiseptica, antioxidanta, antibacteriana

– calmanata, decongestionanta

– nutritiva, stimulanta, rejuvenanta si tonica

Parfumata cu uleiuri esentiale, cu nota dulce-florala.

Contine: unt de shea, ulei de galbenele, unt de cocos, putin oxid de zinc, cat sa nu-mi albeasca mutra, ulei de palmarosa, ulei de tea-tree, ulei de guaiac.

 

 

Lasă un răspuns

