Matrioska, cerceii si cei 7 frati

Publicat pe Actualizat pe

frunze2
Al doilea copil poarta in el bebelusia primului copil, vine sa-ti mai dea o sansa sa traiesti relaxat, sa savurezi momentele pe care le-ai pierdut la primul, intrebandu-te daca-i ok sa se intample asta sau grabindu-te sa-l pui intr-un spatiu de siguranta ideala. Banuiesc ca ar putea fi valabil si la al treilea sau al patrulea, probabil fiecare nou bebelus, fiecare frate mai mic, este un fel de matrioska care poarta in ea copilaria fratilor mai mari.

frunze1

Ei sunt amandoi gelosi, n-am reusit sa elimin gelozia, concurenta lor pentru a ne avea pe noi in exclusivitate. Seara dansez cu Eva in brate, iar Filip plange pe langa noi. Cand se termina piesa deja se lumineaza, e randul lui, respira usurat si zambeste larg cand il iau in brate si o luam de la inceput, adaptand, inventand, conjugand la masculin: „esti iubibil, pupacibil, adorabil”

frunze3

Oare de ce nu se aplica regula cerceilor la Filip? Pentru ca la Eva era perfect aplicabila, in pofida carliontilor, colantilor, ba chiar absurd cateodata, impotriva rochitelor si a coditelor. „Vai, ce baiat frumos! Ce de par are! Cum adica fata?! Aaaa, ma scuzati, am vazut ca n-are cercei.”
Acum nimeni nu mai observa ca Filip n-are cercei. „Ce fetite frumoase! Ce dulce-i asta-i mica!” Pana si anumiti vecini cred ca avem doua fetite.

frunze4

„Mami, ce bine ar fi fost daca erai si tu mai tanara! Puteai sa faci sapte copii si asa ne jucam intre noi, nu mai cautam copii p-afara”.

7 gânduri despre „Matrioska, cerceii si cei 7 frati

    GERMINA a spus:
    1 Decembrie 2012 la 10:25 AM

    Gelozia este un sentiment normal. Poate fi si speculat, iar la un moment dat devine concurenta. Si asta nu e neaparat un lucru rau. E tot un antrenament pentru viata.

      adra_bell a răspuns:
      2 Decembrie 2012 la 11:28 AM

      stiu ca e normal, dar e frustrant sa tipe langa mine ca o tin pe sor-sa in brate, chiar daca stie ca vine si randul lui

    andru a spus:
    1 Decembrie 2012 la 10:33 AM

    La noi a fost parca un pic pe dos – Una a purtat in ea copilaria lui Petru. Ea a fost baietelul – deh, tot fara cercei, dar si eu eram vinovata fiindca nu-I puneam fustite/rochite/bentite/fundite. Ea a semanat uluitor cu Petru, de parca l-ar fi anticipat cumva, abia acum am inteles.

    Ne-a si povestit Una de ce Petru n-a putut sa se nasca singurel, fiindca e foarte, foarte greu. Stie ea, ba chiar a incercat sa-l ajute si i-a lasat lui Petru si niste indicatoare care sa-i faca drumul mai usor de parcurs. Zice Una ca indicatoarele au ruginit (!) si de aceea Petru n-a reusit sa le citeasca, sa nu fiu necajita, ca nu e vina lui!

      adra_bell a răspuns:
      2 Decembrie 2012 la 11:30 AM

      wow, eu am intrebat-o pe Eva ce facea ea cand era i burtica dar n-a spus nimic. Si acum aveti cercei?

        andru a spus:
        2 Decembrie 2012 la 12:48 PM

        Nu, tot nu. Da’ are pletute si fustite, e mai greu s-o confunzi cu un baietel.

    Sofia a spus:
    1 Decembrie 2012 la 8:29 PM

    Daca ei cred ca Filip e fetita, inseamna ca e frumos ca o fata, ceea ce e bine.
    Sunt frumoase fotografiile voarte, cat despre slinful din care era sa ne cada Iulia, s-a intamplat treaba asta cand avea 5-6 luni, luasem sling si voriam sa-l probam. si nu ne invatasem cu tehnicile,
    L-am folosit pe sling de cateva ori, apoi nu mai stiu ce am facut, dar cred ca am cumparat carutul sport si a stat in el.

      adra_bell a răspuns:
      2 Decembrie 2012 la 11:31 AM

      Si Eva a stat in carucior, Filip insa l-a folosit numai ca sa doarma afara. Altfel nu statea nici macar un minut.

Lasă un răspuns

