Animalute din frunze

Publicat pe Actualizat pe

O bufnita grasuna, copilul unei vulpi care a calcat stramb cu un ren si un soarece pe care n-ai vrea sa-l intalnesti in realitate. Mai multe

animalut2

animalut3

animalut1

 

2 gânduri despre „Animalute din frunze

    svea77 a spus:
    2 Decembrie 2012 la 11:22 AM

    super! am dat si eu peste sursa asta de inspiratie, de pe facebook si in varianta prescurtata si am profitat de ea cam acum o luna jumate, cand aveam si material didactic la indemana… acum avem zapada cat cuprinde asa ca rasfoiesc cu interes blogurile si alte cele in cautare de muze de sezon 🙂 v-a iesit de minune si banuiesc ca Eva a fost incantata. Eu am incercat cu copil mai mare si rezultatul a fost cel scontat.

    Sofia a spus:
    2 Decembrie 2012 la 2:35 PM

    Frumos, noi am strans frunze si le-am pictat, cu toate culorile , haotic, Iulia are trei ani, insa i-a placut activitatea.

Lasă un răspuns

