Miezul fierbinte al painii

Publicat pe Actualizat pe

paine 1

Cine face painea, framantata cu pasiune si cu degete mici, cu limba scoasa printre dinti de concentrare. Cu bucuria jocului si seriozitatea treburilor de „om mare”.

paine2

Cine o mananca, sufland cu graba printre buzele inca neslefuite de cuvinte, scormonind cu degetele in miezul cald.
Asa se vad cinele noastre, blurate de oboseala ca aburii aromati, cu miez cald de iubire, fanteziste ca retetele mele inventate.

4 gânduri despre „Miezul fierbinte al painii

    Iris a spus:
    8 Decembrie 2012 la 1:53 PM

    Ce reteta folosesti pentru paine? cu drojdie sau cu maia? multumesc!

      adra_bell a răspuns:
      8 Decembrie 2012 la 11:55 PM

      Drojdie. Am si eu limitele mele, nu cred ca pot empatiza cu maiaua aia care trebuie hranita la ore fixe, ba e vesela, ba e trista. Mi se pare foarte complicat. Poate candva ma voi aventura, cine stie?!

    Sofia a spus:
    8 Decembrie 2012 la 2:59 PM

    Foarte frumos ca participa la activitati gospodaresti, o implic si eu pe Iulia si e foarte multumita.

      adra_bell a răspuns:
      8 Decembrie 2012 la 11:55 PM

      mai ales astea cu coca sunt distractive, spartul oualor si sa faca bomboane

Lasă un răspuns

