Povesti prostute pentru fete dragute

Publicat pe Actualizat pe

Tot sper de ceva timp ca voi ajunge la calculator sa scriu despre scaunele de masina ale copiilor, o concluzie despre scutecele textile, o poveste de suflet despre un alt Gheorghe-patriarh al copilariei mele. Nu se poate, nu se gaseste timp, ajung mereu intr-o stare de epuizare psihica, ce nu-mi permite decat sa o lalai pe FB. Dar am reusit sa-i desenez si sa-i scriu Evei una dintre povestile ei de suflet, o poveste simpla, dintr-aia cu „mami, inventeaza-mi si mie o poveste cu pisici”, si mami scoate repede din palarie niste pisici prietene. Am si desenat-o, rotunjor si gresit, fara mari pretentii dar din toata inima. Titlul este inspirat din jocurile Evei cu prietenele ei, cele cu care se cearta apoi se impaca si isi propun sa ramana prietene pentru totdeauna. „Totdeauna” este atat de tangibil la 5 ani, aproape, catifelat, cald, neincarcat de spaime, fara sa poarte povara vesniciei.
Vecinii sunt reali, subsolul e real, Eva e de poveste. Sper sa am timp si pentru inchilotatul domn conferentiar Brosc, precum si pentru floarea-copil care-si dorea sa fie prietena cu toata lumea.

poveste pisici1

2 gânduri despre „Povesti prostute pentru fete dragute

    Stan Roxana a spus:
    13 Decembrie 2012 la 11:11 PM

    foarte frumos, si noi stam la parter cu pisici misunand pe la si din subsol, dar le dam laptic, mi-a placut, pai, hai scrie o carte, ce spui? m-am si amuzat gandidu-ma la prietenia Elizei cu poneii, caii, inorogii, cum ar urca scarile sa vina la ea:)) Drag! Te citesc cu drag, desi nu comentez mereu, din lipsa timpului nebun care fugee

    adra_bell a răspuns:
    15 Decembrie 2012 la 8:31 AM

    Da, da, ii fac o carte, o va primi de Revelion, pt ca la noi si Revelionul aduce o mica atentie:)).
    Poneii Elizei ar putea zbura pe la ferestre pana o gasesc pe a voastra.

Lasă un răspuns

