Ogres

Publicat pe

Alde ogres, aia de le place in mlastina, recidiveaza si pe timp de iarna, si se re-intorc la locul lor preferat din tot judetul Giurgiu. Comana, mlastina, padure, Fantana cu Nucu, parc Aventura. Am incarcat copiii in masina, am agatat o masina cu prieteni dupa noi, sau ei ne-au agatat pe noi, depinde din ce directie privesti si ne-am aventurat spre ramasitele codrilor Vlasiei, cu intentia de a merge la noul patinoar. Acel om, care are parc Aventura, este atat de destept incat sa profite de conditiile naturale si sa faca si un patinoar acolo. Nefiind totusi gerul Bobotezei, patinoarul era inchis, spre dezamagirea tuturor. A ramas ca ei sa spere la un viitor ger, iar eu sa caut discret ghiocei, cu un firicel de speranta adanc ascuns. Foarte adanc, urata mai este si iarna asta, dar printre rezolutiile de an nou, mi-am propus sa ma bucur de ce am. Si am avut doi copii incantati, o mica partie pentru saniute si un peisaj frumos. Filip a fost foarte fericit, a prins gustul zapezii, pana acum era nedumerit si prudent, nu parea sa-i placa acel invelis alb si rece care se lipea de el, azi a tras de mine sa ne dam cu sania si chiuia de bucurie. Eva a fost neobosita pana cand a reusit sa-si sparga buza, ca sa-i tina companie fratelui ei, care are si el buza sparta, dar nu de la sanius, de la calarit. Calarit un cal de plastic.
Mlastina arata frumos, tot acel stuf mi-a amintit de vara, erau lebede si rate p-acolo, am facut un picnic la zapada alba, echivalentul hibernal al picnicului la iarba verde, n-am mai fost iarna la picnic, dar dupa cat de repede a trecut timpul, constat ca ne-a placut tuturor.

comana3

comana2

comana4

comana1

Am fost si la manastire – cum s-a reparat drumul prin Calugareni-Budeni, am observat ca s-a mai facut o manastire in Budeni, se pare ca Giurgiu are o nevoie stringenta de manastiri – unde era o cruce de gheata, si Eva a mai adaugat o perluta la catalog, auzindu-ne pe noi ca e gheata poroasa a pipat si ea crucea si a exclamat „Daaa, e păroasa, ma si inteapa”.
Nu prea am mai notat perlutele Evei, adica le-am mai pus pe FB, dar FB e un fel de neant. De Revelion a avut urmatoarea discutie cu un prieten:

Eva, iti place camasa mea?
Daaa, e de Vadu-Lat!
Mugure, fii-ta m-a facut taran, cica am camasa de Vadu-Lat.
Mai rau, te-a facut nebun.
(la Vadu-Lat e un spital de psihiatrie, unde amentitam noi ca o sa ne ducem sa ne odihnim, atunci cand zarva e mai in toi).

Ca veni vorba de FB va astept la un concurs, sa va fac o carte personalizata..
Varza am facut si postarea asta.

Lasă un răspuns

