Sunt cam vintage

Posted on

Vrem, nu vrem, jucariile din copilarie intra deja la categoria vintage. Eu nu am jucarii pastrate, dar imi place sa colind site-uri si bloguri cu jucarii ceausiste, si-mi place ca M are cateva. Celebrul Donald in versiunea cu/fara gat, niste jocuri, chiar un aparat de diapozitive, dar n-avem diapozitive pentru el.

vintage toys1

vintage toys2
vintage toys4

vintage toys3

Prima papusa era destul de intalnita si mi-o doream si eu, iar jocul se numeste Furnicuta cea isteata si e marca JECO, adica jocuri educativ-colective. Voi ati pastrat jucarii din copilarie? Le puneti pe blog pentru o fata vintage ca mine careia ii plac jucariile comuniste?
PS Despre jocuri am mai scris

8 thoughts on “Sunt cam vintage

    andru said:
    15 ianuarie 2013 la 10:29 AM

    Vai, nu – n-am pastrat nimic… Pana si cartile de atunci le-am risipit si-apoi le-am vanat prin anticariat…

      adra_bell responded:
      15 ianuarie 2013 la 7:25 PM

      S-ar putea sa mai gasesc ceva, imi tot propun sa cotrobai prin pod. Doar ca podul a ars partial de la un cos de soba

    christine said:
    15 ianuarie 2013 la 12:42 PM

    Eu am multe papusi din vremea aia. Le-au pastrat ai mei, dar Ioana nu prea se uita la ele. Am si carti de atunci, care in schimb ii plac. Am sa le pozez pe o parte din ele – cand oi avea timp – si daca vrei ti le trimit pe mail.

    casadincamp said:
    16 ianuarie 2013 la 12:19 AM

    primul baietel si eu l-am avut.
    jucarii nu mai am. nu au trecut de nepoti :)
    carti insa mai am multe, si ne plac mult.
    daca vanezi si carti de pe vremuri :), iata un blog: http://cartilecopilarieimele.wordpress.com. sper sa adaug si eu candva din colectia meae acolo, dar momentan nu am scanner

    microhimera said:
    22 ianuarie 2013 la 9:26 PM

    mi-a maritat mama tot! inclusiv cărțile preferate din copilărie :(
    nu putea pur si simplu să înțeleagă la ce-mi mai trebuie :))

    Janos said:
    23 iulie 2014 la 3:02 PM
      adra_bell responded:
      23 iulie 2014 la 4:07 PM

      wow, cravata de pionier si masina de gatit din tabla!! Adevarate comori:)

Lasă un răspuns

