Copilul-inima

Publicat pe

Daca Eva este o pisicuta, blanda, buna, empatica, la un an jumate, Filip este un leut ambitios, o forta a naturii, un baietel energic, inventiv si inteligent.

Eva are farfuria mai rotunda, mancare mai multa si mai buna. Dar eu? Eu voi incerca sa-i vanez mancarea, sa trag de farfurie, sa beau din laptele ei.
Eva are voie cu cutitul. Dar eu? Voi vana orice moment de neatentie si voi pune mana pe cutit.
Eva citeste. Si eu citesc, neaparat cartea aflata la fundul maldarului. Citesc cu multa pasiune, nu rup paginile, sunt doar nerabdator.
Eva se joaca la calculator. Dar eu? Voi scoate sub-wooferul de sub birou, il voi pune vertical si asa ajung sa lovesc bucuros – nu furios! – in tastatura.
Eva sare in pat. Dar eu? Ma voi sui pe capul patului, de unde ma voi arunca in pat.
Eva isi ia un pahar cu lapte de la gradi. Si eu am dreptul. Ma voi duce la cutie si voi incerca sa dispar pe usa cu un brat de pahare cu lapte.
Eva vorbeste mult si tare. Eu inca nu, dar voi comunica prin tipete la fel de dese.

Asta imi imaginez ca se intampla sub coama ondulata si deasa a leutului nostru, incercand sa anticipez, sa mediez si sa sting conflictele care se lasa de multe ori cu plansete, tipete si tavaleli pe podea.

Doar cand adoarme, imi strecor mana pe sub bratul lui si simt cum acolo, sub coaste, o inima mare bate regulat, linistindu-se lin in bratele mele, ca un copil mic care urmeaza sa digere in somn toate aventurile, frustrarile si victoriile de peste zi. Pentru ca daca Eva este copilul-soare, Filip este copilul-inima, si, strangandu-l in brate, ii spun in fiecare seara, simtindu-i bataile linistitoare: „Nu te grabi sa cresti mare, leutule! Mai ramai putin mic, ramai cat mai mult al meu.”

cazut3

6 gânduri despre „Copilul-inima

    Stan Roxana a spus:
    4 Februarie 2013 la 3:15 PM

    of, doamne, ma faci sa plang de drag si drag!

      adra_bell a răspuns:
      14 Februarie 2013 la 3:59 AM

      multumesc, Roxule! Tu esti mereu o inspiratie, cu pozele si poeziile tale si cu harnicia aia de ne-explicat pt mine:)

    abramburika a spus:
    4 Februarie 2013 la 3:26 PM

    imi dau lacrimile … ce copii frumosi ai, unul inima si unul soare!!

      adra_bell a răspuns:
      14 Februarie 2013 la 3:58 AM

      mai, Petro, cat e el de inimos, sa-l vezi daca plange Eva ce umbla pe langa ea sa o pupe. Dar si cate pozne face, valeu!

    Raluca a spus:
    9 Februarie 2013 la 12:32 AM

    Am terminat lectura in lacrimi… cand am realizat ca astia mici cresc prea repede si nu voi mai avea un bebe mic al meu niciodata…

      adra_bell a răspuns:
      14 Februarie 2013 la 3:57 AM

      al meu deja a crescut, e baietel d-acum

Lasă un răspuns

