DM baby bonus sau cum sa dai cu stangu’n dreptu’

Publicat pe Actualizat pe

Daca tocmai ai facut un copil, verifica-ti bine portofelul si asigura-te ca ai bani pe card pentru ca vei cheltui mult. Mai ales la primul copil, cand ti se pare ca trebuie sa cumperi tot magazinul. Ai nevoie de scutece, lapte praf, biberoane, suzete, creme pentru fundulet, creme pentru dermatite, produse de ingrijire mai mult decat consuma ma-sa, detergenti speciali, cereale, borcanele samd. Eu nu, dar vorbesc asa in general. Totusi, am magazinul meu preferat de unde cumpar cate ceva, putine ca am jurat lupta dreapta cu consumismul si vreau sa inving. Am castigat pe ici, pe colo, laptele il fac singura, scutecele sunt textile in mare parte, Kurpurul este minunat, borcanele nu, cereale nu prea dar ma duc la DM pentru o seama de alte produse. Pentru mine, pentru el si pentru copii cate ceva. Au si de papa, suc de rosii bio, mei, nuci si seminte, au marcile lor cosmetice si sunt foarte bune, intr-un cuvant sunt client fidel. Vanzatorii sunt foarte simpatici si amabili, nu se tin dupa noi ca dupa infractori, pentru ca asta este o practica frecventa cand intri cu doi copii mici intr-un magazin, fie le e frica sa nu furi sau sa nu spargi ceva.
Iubirea mea cu DM se derula frumos, cu declaratii vajnice de ambele parti, pana cand am primit un mail ca au ei un program pentru parintii cu copii sub doi ani. Te inscrii cu tot cu adresa si mail si ei iti trimit acasa diverse mostre pana cand copilul face doi ani. Ca dupa aia cam renunta la scutece si la laptic, mai mananca si o mancare gatita si nu prea mai esti rentabil. Ma inscriu cu avant, imi place si ideea inteligenta de a-i fideliza pe acesti parinti cheltuitori, si-mi anunt si toate multele prietene cu bebelusi sa faca acelasi lucru. Mi se confirma inscrierea, asta pe la inceputul toamnei si ma pun pe asteptat.
De fapt, uit complet pana primesc un mail in care mi se multumeste ca sunt inscrisa in program si ca urmatorul colet va sosi in luna in curs.

Ce program? raspund eu cam naiv
DM baby bonus!
Aaa, minunat, dar n-am primit nimic!
Ei, am avut niste probleme cu distributia, dar o sa primiti.

Cam asa a decurs schimbul de mailuri. De atunci, primesc lunar cate un mail in care oamenii se bucura ca fac parte din programul lor, si sunt anuntata ca urmatorul colet vine negresit. La fel si luna urmatoare, si luna de dupa luna urmatoare, de ma intreb daca nu cumva or fi aflat dumnealor ca eu nu sunt chiar un parinte tipic de copil sub doi ani pentru ca altfel nu vad de ce ai submina cu o asa neserioasa campanie un magazin simpatic al carui client fidel (mai) sunt.

6 gânduri despre „DM baby bonus sau cum sa dai cu stangu’n dreptu’

    Zu a spus:
    12 Martie 2013 la 12:52 PM

    Tu macar primesti mail-uri, eu nici pe alea :-)). Ba nu, unul singur, cand mi-au spus ca au avut probleme cu distributia si se remediaza, atat.

      adra_bell a răspuns:
      12 Martie 2013 la 1:15 PM

      nu mai primesc nici eu. Au lasat-o moarta. Acum doar imi trimit diverse oferte, felicitari, sunt in baza lor de date:D

    Ramona Florea a spus:
    10 Iulie 2013 la 11:32 AM

    He, he, am patit-o si eu. Dar vorba lui Zu, eu n-am primit nik, nici macar vreun mail, nimic. Pur si simplu, mai e o luna si Andrei face 2 ani si pauza.. Si eu am depus cererea anul trecut, prin septembrie..

      adra_bell a răspuns:
      10 Iulie 2013 la 11:41 AM

      au trimis luna trecuta un carnetel de vouchere.

    Bobolea a spus:
    15 Octombrie 2014 la 11:42 AM

    deci asa…..nu sunt singura naiva care nu a primit nimic :(. Poate ar trebui sa facem o sesisaze la Protectia Consumatorului. Si eu m-am inscris cu avant si …..atat a fost….nimic nu am primit.

      adra_bell a răspuns:
      15 Octombrie 2014 la 12:14 PM

      Dupa ceva timp am primit niste bonuri de reducere 10 sau 5%, valabile o luna.

Lasă un răspuns

