Ziua in trei retete

Publicat pe Actualizat pe

Se anunta dezastruoasa inca de la primele ore, zi d-aia de stat sub plapuma cu o carte in mana, 2 cafele mari cu lapte si cate o pauza de tigare. Dar poti? Nu poti, esti mama, stai drepti si executi rutina zilnica. Târșâi la papuci prin casa si ma apuca lehamitea cand vad fulgi albi si mari cazand pe fundalul blocului gri de vis-a-vis. Gri, umed, februarie nesfarsit, injur si cartea si cafeaua din visele mele diurne. Dar frumusetea e langa noi, in lucrurile marunte, chiar si hidosii aia de fulgi pufosi au devenit glumeti cand le-am ranjit in fereastra un buchet de ghiocei. Eva a fost la tara si s-a intors cu un buchet de ghiocei parfumati si stropiti cu picuri mici de noroi, zambea fericita, uite, mama, avem ghiocei, vine primavara.

1

Asta e prima reteta, anulez iarna, cancel, gata, pa!

Apoi M a avut chef de bucatarit. Nah, nu prea, dar e exasperat de copiii astia ai nostri care nu mananca deloc branza, doar cascaval. Si s-a gandit ca l-ar putea face in casa. Eu i-am zis ca a facut si Zoozie, el m-a intrebat daca are trei copii, cica in ultimul timp ii povestesc numai de fete care au trei copii, adica ii bat apropouri. Intrebarea fireasca era daca i-a reusit lui Zoozie cascavalul, dar M era chitit pe faurit cascaval si l-a intrebat pe prietenul Google, care l-a trimis aici. N-aveam cantitatile necesare si nici lapte adevarat, dar am facut de incercare, a iesit bun, o sa facem cu lapte de tara. Eva a mancat, Filip nu, era niste carne pe masa, aia conteaza mai mult.

A doua reteta, cascaval de casa.

reteta3

Si tot n-aveam ce face, mi-am adus aminte ca am niste argila verde si ar cam fi nevoie de o masca.
Argila verde, glicerina vegetala, unt de shea, apa calda, ulei de tea-tree, ulei de palmarosa, miere. Dupa care am alergat prin casa sa pup copiii, si m-am si gandit sa-mi fac mastile astea cand sunt ei acasa, macar scap de calareala non-stop.

retetax

Cam asta ar fi si a treia reteta, daca ghioceii din fereastra si barbatul din bucatarie nu au anulat griul nesfarsit de februarie, un ten radiant si moale ca un cur de bebelus sigur o va face. Sau o carte, doua cafele cu lapte si cate o pauza de tigare.

Lasă un răspuns

