Alianta parintilor, o prostie

Publicat pe

Ma lasi sa te gadil pe burtica si sa pup gusita?
Nu, mami, te rog, nu-mi place!
Offf, si ce-ti mai placea cand erai bebelus. Dar macar mai mergi cu mine de mana strada si-mi mai dai cate un pupic.
Da, o sa mai merg cu tine pe strada, pan haaaaat.
Pana cand crezi tu?
Pana o sa merg singura la scoala. Atunci viata mea va fi mai frumoasa.
Daaa? Dar de ce acum e mai urata?
Sunteti cam plictisitori.
Sunt atat de surprinsa incat verific daca stie sensul cuvantului. Il stie. Insist totusi si ajungem cu discutia mai departe.
Uite, voi mai tipati la mine. Si cand strigati amandoi, ma simt ca si cum voi ati sta fata in fata si eu intre voi si n-am cum sa scap.
offf, iubita, imi pare rau ca am tipat la tine, incerci sa ne ierti? Stii ca nu e vina ta.
Da, da, stiu, de fapt tipati tot la voi. Dar sa stii ca e mult mai bine cand doar unul tipa si celalalt ma impaca.

Asadar, alianta asta a parintilor, in a certa copiii, adica unul tipa iar celalalt trebuie sa nu intervina pentru a nu stirbi autoritatea urlatorului e o prostie si ma bucur ca nu am practicat-o. Imi pare rau, in schimb, pentru fiecare clipa in care mi-am pierdut cumpatul si am facut-o sa se simta fara scapare.

4 gânduri despre „Alianta parintilor, o prostie

    madimih a spus:
    22 Februarie 2013 la 3:26 AM

    exact. Mie mi s-a spus de multe ori ca gresesc enorm atunci cand nu sunt „pe aceeasi lungime de unda” cu tati cand il cearta sau ii mai dadea cate o palma la fund (din fericire, acum, de gura mea, n-o mai face). Dar am tinut-o pe a mea si pace. Ma uitam la copilul de 2-3-4 ani si ma intrebam cum se simte el oare cand toti sar cu gura pe el sau cand unul tipa sau loveste iar celalalt nu intervine cu nimic.

      adra_bell a răspuns:
      23 Februarie 2013 la 11:17 PM

      eu imi amintesc clar cat de bine ma simteam cand ma certa tata si ma „impaca” mama. Nu mi-am propus niciodata sa-i iau partea lui M, n-are nevoie, e adult, mai degraba le iau copiilor, cunosc ce spui tu, cu parintii pe aceeasi lungime de unda. Doar ca se mai intampla sa ne iesim amandoi din pepeni in acelasi timp:(

    christine a spus:
    22 Februarie 2013 la 12:08 PM

    Da, si regret instantaneu cand imi pierd cumpatul si mai tip la ea. Uneori, ii cer iertare… Insa alianta parintilor in a certa copii nici noi nu o practicam. Pe mine chiar ma mai domoleste sotul…

      adra_bell a răspuns:
      23 Februarie 2013 la 11:19 PM

      si noi, si noi ne domolim reciproc:), in cele mai multe cazuri unul se enerveaza si celalalt e calm. Imi cer mereu iertare si daca nu-mi cer ii spun cum m-am simtit cand ea a facut greaseala respectiva.

Lasă un răspuns

