Dupa un an de scutece textile

Publicat pe Actualizat pe

Multi parinti ajung pe acest blog cautand pareri despre scutecele textile, fie la modul general, fie dupa numele marcilor despre care am scris. Ma simt datoare sa inchid cumva subiectul, completand review-urile de acum un an cu experienta dobandita, mai ales ca ma astept sa scapam de scutec in vara asta.

Itti Bitti
Scriam aici ca preferatul meu este Itti Bitti D’lish si nu m-am inselat deloc. Daca le-as da note, scutecul asta ar fi de nota 20. Este ca nou, desi a fost spalat aproape zilnic, se usuca imediat, este subtire si sta bine pe copil, absoarbe foarte bine, daca as lua-o de la inceput as cumpara preferential Itti Bitti D’lish

Itti Bitti Tutto este foarte ok, doar ca insertul are tendinta de a se strange in interior, nu sta prea intins, Filip n-a dat totusi semne ca ar fi deranjat. Si scutecul e lungut, atarna un pic la fund, altfel e absorbant si foarte estetic.

Ones&Twos are cel mai accesibil pret dintre toate, conteaza asta tinand cont de investitia initiala destul de mare pe care o face un parinte cand hotaraste sa foloseasca pentru micut scutece textile. Economia facuta nu merita. Scutecul este prea gros, se usuca greu, insertul se mototoleste in interior, elasticul lasa urme pe piele.

Subliniez ca toate scutecele si inserturile Itti Bitti s-au pastrat foarte bine, dupa un an de zile de spalari zilnice nu sunt tocite, scamosate, patate, mi se pare incredibil.

Charlie Banana

O foarte mare iubire, sunt adorabile, frumos desenate, toata lumea ne intreba vara trecuta ce-s pantalonasii aia frumosi de pe Filipel. Fara accidente, fara umezeala la curulet, scriam aici ca insertul pare sa ramana patat. Am gresit, retrag, inserturile sunt impecabile, mi-as putea face demachiante din ele. Din pacate, scutecele n-au rezistat atat de bine in timp, marginile s-au zdrentuit un pic si polarul din interior e tocit

Trezy

Este un scutec romanesc, care incearca sa patrunda pe o piata aflata inca la inceput, sper eu. Nu se ridica la nivelul celor de dinainte, dar este si mult mai ieftin, nu putem compara o mama care lucreaza acasa cu ditamai companiile specializate. A facut fata uimitor de bine, netocit, nezdrentuit, destul de absorbant, il schimbam mai repede. Problema a fost ariciul, care n-a mai inchis scutecul dupa o perioada de timp. Acum urmeaza sa-i schimbam ariciul si cred ca-l vom mai folosi cateva luni bune.

Daca va ganditi sa inlocuiti scutecele de unica folosinta cu scutece textile, din punctul meu de vedere si dupa experienta de scuteceala textila, va spun ca bine faceti. In primul rand, veti spune adio iritatiilor de scutec, nu apar la „textilisti”, apoi veti vedea ca economisiti niste bani si nu-s putini. Cei mai multi parinti se vaita de spalat, mi-e putin greu sa inteleg, doar spala masina, nu? Ah, da, mai trebuie sa le si intindem, dar merita efortul.

Si ilustrez cu Filipel cuprins de iubire frateasca, in decor de vara, cu nisip fin si fierbinte si echipament Charlie Banana
scutece

3 gânduri despre „Dupa un an de scutece textile

    mariana a spus:
    23 Februarie 2013 la 12:44 AM

    ciudat, si unde se gasesc? ca eu nu am vazut /auzit pe aici pe nimeni; am mai citit la tine despre ele;si cam cat ar fi unul? si cam de cate ar fi nevoie? de ex bebica mea face kk si de 4-5 ori pe zi uneori

    adra_bell a răspuns:
    23 Februarie 2013 la 9:28 AM

    Pretul variaza de la 40 la 100 de lei bucata. Ai nevoie de minim 6-7, si relativ optim ar fi vreo 14-15, depinde de cat de des le speli. Nu le-as lua pe toate aceeasi marca.
    N-am idee unde le gasesti tu acolo, dar sigur gasesti pentru ca nu-i inventie romaneasca, de ex Itti Bitti sunt australiene, iar Charlie Banana sunt facute in Hong Kong. La noi se gasesc in magazinele online, Kiddyshop si Hiphip, probabil si in altele, dar eu de la ei le am

Lasă un răspuns

