Mic tratat de zânologie

Publicat pe

Eva a vazut cartea cu zane, pe care am facut-o de Craciun pentru Miruna. N-am avut scapare, e gata si cartea ei cu zane, vesela, magica si delicata, va face pereche buna cu cealalta, plina de monstri si super-eroi

coperta1

Eva zane

Eva culege o floare-calauza si ajunge in lumea zanelor. Cu un cantec vrajit si alte preparate magice este si ea transformata in zana. Face un tur, mai pe la Barbie – o sa ma ucida pentru asta – mai pe la Mia si se intoarce acasa langa zana de ma-sa, adica eu.
Durerea mare e ca Eva nu se uita la desenele astea cu Tinkerbell, dar are niste jocuri pe calculator si acum ma bazaie sa-i desenez o zana „de gheata, de-a lui Tink”. Cine-i aia, stie cineva?

3 gânduri despre „Mic tratat de zânologie

    Andreea Agoston a spus:
    26 Februarie 2013 la 2:22 PM

    Zana de gheata este surioara lui TinkerBell. E un film tare haios 3D, a rulat acum putin timp pe ecrane, l-am vazut si noi si Evei i-a placut tare mult. Zana de gheata este alba toata….:P
    Succes…:)
    Faina rau cartea, le-o arat si fetelor care sunt mari fane Tinker. 😛

      adra_bell a răspuns:
      26 Februarie 2013 la 2:34 PM

      da, da, intre timp am aflat numele zanei, multam! Eva n-a vrut sa se uite la filmele cu Tinkerbell, dar ii plac niste jocuri de pe net. Cartea e draguta, si mie-mi place, aici e doar coperta si prima pagina. O va primi de 8 Martie, legata cu o alta poveste cu Spiderman, dar n-am deloc inspiratie pentru text, pe vremea asta oribila:(

    Sofia a spus:
    27 Februarie 2013 la 8:50 PM

    http://www.990.ro/filme-9435-Tinker-Bell-Secret-of-the-Wings-Clopotica-si-secretul-aripilor-online-download.html

    Aici ai filmul cu zanele de gheata, e fain, noua ne place.
    E frumoasa ideea cu cartea.

Lasă un răspuns

