Cum sa faci un tricou hippie

Publicat pe

…folosind tehnica leaga si vopseste sau tie&dye. Instructiuni pentru 5 ani+ predate de Eva

tie&dye1

tie&dye2

tie&dye 3

tie&dye4

E gata! Se poarta cu mandrie la gradi sau pe strada. La varste mici e de asteptat sa te ia valul creativ si sa mai dai cu pensula si pe langa legaturi, nu-i nimic, va iesi cu atat mai original.

Note:
1. Tricoul trebuie sa fie spalat in prealabil fara sa folositi balsam la clatire
2. Tricoul se vopseste ud
3. Alte tipuri de legaturi se gasesc pe net la o cautare dupa tie&dye patterns
4. Tricoul se pune ud intr-o punga si se lasa 12-24 ore
5. Se clateste excesul de vopsea cu apa rece
6. Vopseaua este acrilica

4 gânduri despre „Cum sa faci un tricou hippie

    Loredana a spus:
    11 Martie 2013 la 11:52 AM

    Interesant. e mai frumos decat unul simplu, iar cei mici sunt tare incantati cand il fac ei cu manuta lor.

      adra_bell a răspuns:
      11 Martie 2013 la 11:54 AM

      da, da, foarte mandra a fost de tricou🙂

    AlinaD a spus:
    7 Iunie 2013 la 7:18 PM

    Buna seara. Dupa colorare, nu mai trebuie calcat tricoul cu fierul de calcat pe spate? Am cumparat si eu astazi niste culori pentru textile si maine i-am promis piticului meu ca il las sa-si picteze un tricou …

      adra_bell a răspuns:
      7 Iunie 2013 la 9:24 PM

      depinde de culori. La astea din postare nu-i nevoie. Ar trebui sa fie specificat pe flocoanele pe care le-ati cumparat

Lasă un răspuns

