Filmele Evei

Publicat pe Actualizat pe

Am pus iarasi in sidebar filmele preferate ale Evei, dar voi scrie si pe blog, poate isi va aminti de ele peste ani, asa cum imi amintesc ca eu, la aceeasi varsta, ma uitam la „Aventuri in padurea verde”, iar daca n-ati auzit de el inseamna ca sunteti mult prea tineri.

Eva viseaza sa descifreze rune si sa zboare in Centopia, sa calareasca unicorni cu coame aurite, desi se teme un pic de dragoni si de „murculusi”. Toate astea vin dintr-o animatie-fantezie al carei personaj principal este o adolescenta care trece prin intermediul unei bratari magice si a unei parole intr-o realitate paralela care bubuie de unicorni, elfi si dragoni. Exista o poveste si in planul realitatii banale, Mia fiind agresata continuu de fata populara din scoala, dar are si ea un amic haios si inteligent care o ajuta. Ciudata si tocilarul.
Recunosc ca si pe mine ma captiveaza filmul, singura maraiala ar fi ca Mia in varianta elf este prea sexy.

MiaAndMe

Celalalt film care ne delecteaza serile este o animatie americana facuta de doi frati pasionati de natura, si botezata chiar cu numele lor. Wild Kratts, tradus ca „Fratii Kratt” este plin de energie, umor si bubuie de informatii despre animale, habitatul lor, ecologie si etologie, dar toate strecurate amuzant si fara urma de plictiseala. Vorba Evei, „e de ras”, un pic mai atragatoare ar fi fost daca personajele ar fi fost desenate mai putin ascutit, ceva mai dragalase.

zwww

Credit foto: 1, 2. Click pe imagini pentru paginile filmelor.

9 gânduri despre „Filmele Evei

    ralu' a spus:
    13 Martie 2013 la 1:37 PM

    La wild kratts ne uitam si noi; si sa stii ca eu nu-s asa tanara, dar aia cu padurea verde nu-mi suna cunoscut, ia da mai multe detalii🙂

    christine a spus:
    13 Martie 2013 la 6:59 PM

    „Fratii Kratts” n-au ajuns pe la noi, dar Ioana e, in schimb, o mare fana a Miei.

      adra_bell a răspuns:
      15 Martie 2013 la 6:23 PM

      e f fain si fratii Kratts, aseara am vazut un episod despre lantul trofic. Chiar eram curioasa cum le vor spune copiilor despre leutul care papa gazela:D

        Christine a spus:
        17 Martie 2013 la 10:27 AM

        Da’ pe ce canal se prinde si cu ce distribuitor? Noi suntem cu UPC si n-am dat inca de ei.

          adra_bell a răspuns:
          17 Martie 2013 la 10:28 AM

          pe Minimax, seara, de la 7

            Christine a spus:
            17 Martie 2013 la 10:40 AM

            Mersi. La Minimax se uita si Ioana, dar pe Fratii Kratts nu stiu cum de i-am ratat. Sau poate doar eu i-am ratat… Ioana zice ca ii stie… Vezi, deja nu mai tin pasul cu ea:))

Lasă un răspuns

