Cana de cafea

Publicat pe

Demult, pe la inceputul blogului, am raspuns la o leapsa legata de canile de cafea. Cestile, degetarele, stacanele, sau din ce bea fiecare. Cam de atunci ma gandeam la o cana speciala pentru mine si o alta speciala pentru el. N-au iesit cum mi-as fi dorit, dar imi sunt dragi, mai ales in zori de zi, calde si pline cu cafea.
cani cafea

2 gânduri despre „Cana de cafea

    cristiseven a spus:
    16 Martie 2013 la 6:12 PM

    vreau si eu una ! imi faci ?

    adra_bell a răspuns:
    16 Martie 2013 la 6:20 PM

    Cristi, cu drag! Dar va trebui sa ne vizitezi ca sa o iei

Lasă un răspuns

