Un caca, o tava de fripturi si niste motivari foarte puternice

Publicat pe Actualizat pe

Am sarcina de la Zoozie sa relatez un moment vesel sau emotionant, un hohot de ras sau o lacrima in coltul ochiului, sau p-amandoua aduse deodata de copiii mei. O sa pun la gramada, cate ceva din ultimele zile.

Ieri, am adus tricicleta din debara sa vad daca Filip ajunge cu picioarele la pedale sau la podea. N-ajunge, dar tricicleta a ramas cateva ore in casa, s-au impins cu ea, au cazut peste ea, sub ea, pana au smuls cablul de la TV/net. Incerc sa bag chestia la loc, era un surub, mufa, nu stiu cum ii zice, nu reusesc, ma supar, ii cert. Eva e impaciuitoare, intervine in astfel de situatii de mi se face rusine de mine:
Hai, mami, inca o data sa incercam amandoua!
Nu mai incerc deloc, vandalizati casa, treaba voastra! (e clar ca eu am 5 ani iar ea 30 si…ceva mai multi)
Hai mami, amandoua o sa reusim! ma indeamna, uitandu-se in sus incurajator
Nu pot, Eva, o sa vina tati si o sa-l faca el.
Pai ne dam batute, mami? Daca nu incercam e sigur ca nu reusim, incercam si o sa vezi ca si noi putem!
..si am putut.

Lui Filip ii e foame si incearca sa scormoneasca prin bucatarie. Il rog sa astepte foarte putin pentru ca pun masa imediat, doar sa scot tava din cuptor. In secunda doi se infiinteaza langa usa cuptorului, tinand intinsa spre mine o farfurie. Nu vorbeste dar este foarte explicit in gesturi, imi arata gura, ca-i este foame.

Dimineata, ii scot scutecul, si zic sa-l mai las fara scutec pana fac curatenie pe balcon, ca Cenusareasa din poveste trebuie sa separ niste nuci de piese de niste piese de lego, cate o ladita din fiecare, imprastiate de cu seara. Ii dau o matura mica si farasul sa mature prin casa, ca doar nu muncesc numai eu. Dupa 2-3 minute ma trage de pantaloni insistent. Plin de mandrie imi intinde farasul pe care trona un…caca.

Nu-i usor sa „stai” acasa cu doi copii, este solicitant fiecare minutel, Filip este foarte activ si vioi, probabil s-ar descurca excelent daca si-ar alege o cariera de demolator. Eva trebuie antrenata in activitati, pentru ca altfel sta la calculator sau la televizor. Mai fac si ture de noapte, deja am intrat in al treilea an. Recompensele sunt uriase insa, sa-i vad cand se joaca impreuna sau se iubesc, sau dorm unul langa celalalt. Cateodata, trece cate un inger si fara nici un motiv e liniste, cum au stat ieri, pe hol, unul langa celalalt, rasfoind carti. Alteori trec impreuna, ingerul si dracusorul, e liniste, dar se pune ceva la cale.

liniste1

liniste2

Lasă un răspuns

