La tortuga

Publicat pe

La tortuga este masinaria uimitoare cu care se deplaseaza echipa fratilor Kratt si pe care eu am indraznit sa n-o desenez pe tricoul Evei. S-a propus sa mi se taie capul la ceas de seara, noroc ca pana-n asfintit ne-am intalnit cu aceasta testoasa autentica, in acelasi loc unde am gasit una si anul trecut. Nu-i ceva neobisnuit, aici e patria testoaselor si a berzelor, iar prostutele astea ies de la apa si stau pe sosea la soare. Ne-am intors sa o scoatem de pe sosea si sa o sacaim un pic. Probabil si-a dat seama ca suntem pasnici, a iesit din carapace si ne-a facut o demonstratie de viteza, spre distractia copiilor. Am intrebat-o cati ani are dar a tacut cu cochetarie.

tortuga1

tortuga3

Lasă un răspuns

