Sweet dreams are made of this

Publicat pe Actualizat pe

Eva ma intreaba daca la noi exista pasari-flori.
Filip doarme atat de putin peste zi incat nu am timp sa-mi pictez un cer bizar drept cadou.
Seara, avem haos banal, „sfarsit de zi vizigota” il numesc eu.
Am aproape 10 ani peste varsta la care adolescentii cred ca se termina viata, totul e haotic, unele abia au inceput, altele sunt demult in pauza, sunt vise dulci care se implinesc, sunt vise nebune care palesc.
Avem pasari-flori, si ceruri bizare, si haos. Si toate se armonizeaza dulce si amar.

sd

2 gânduri despre „Sweet dreams are made of this

    christine a spus:
    12 Iunie 2013 la 6:21 PM

    E ciudat cum tineri fiind ne imaginam ca viata interesanta se termina la 24 sau 30 de ani si apoi, ajunsi la 37 sau 38, cu copii, viata te surprinde prin bogatia ei, prin haosul ei
    mult mai complex decat puteai sa-ti imaginezi la 20 de ani. Chiar si dulcele-amar e neasteptat de frumos intr-o zi odihnita, cand copiii se joaca.

    Aas

      adra_bell a răspuns:
      15 Iunie 2013 la 11:19 AM

      eu imi imaginam ca se termina la 30, cand esti deja batran:D

Lasă un răspuns

