Inima, sticluta si bulina alba, mica

Publicat pe Actualizat pe

Scena1.
Un domn bine, o domnisoara in halat alb
– Aveti cloramina?
– Avem. Cate pastile doriti?
– Un flacon.
– Avem in flacoane mari de 300 de pastile, nu e prea multa?
– Nu stiu, nu e pentru mine, e pentru mama. Dati-mi 30.
Domnisoara numara pastilele scrie mare pe un plic „CLORAMINA” si se gandeste ca mama domnului bine e vreo batrana care exagereaza tare cu smotrul. O foarte batrana, dupa cum arata domnul bine.
– Stie mama dumneavoastra cum se prepara?
– Cred ca da, are reteta de la doctor.
Domnisoara simte ca i s-au ars mai multi neuroni. Intreaba banuitoare:
– Dar la ce le foloseste?
– Le ia pentru inima.
– Cloramina, domnule?
– Da. Dar de ce? Nu e buna?

Scena2.
Un batran binevoitor cu o sticluta in mana, domnisoara in halat alb.
– Taica, aveti solutia asta? (batranul intinde o sticluta bruna, jegoasa pe care se vad urme de eticheta jupuita)
Domnisoara intinde mana sa rasuceasca sticluta. Batranul o apara ca pe o avere.
– Ai, taica, ce e aici?
– Ce a fost aici? (domnisoara a prins sticluta si o intoarce putin scarbita, astfel incat sa nu atinga resturile unsuroase)
– De unde sa stiu?! Da’ ai?
– N-am!
– Da’ proasta esti matale. Nici macar nu stii ce medicament e asta si mai esti si la farmacie.

Scena 3.
O mamaie de la tara, tot aia in halat alb.
– Aveti buline de inima?
– Avem de mai multe tipuri.
– Da si mie. (scoate o hartie de 10 lei dintr-o batista)
– Dar de care? Reteta de la doctor n-ai mata?
– N-am maica, am venit cu branza de dimineata si m-am grabit sa nu pierd rata, uitai reteta. Da’ am luat tot d-aici, luna trecuta, si mi-ai dat dupa reteta.
– ???!!!
– Erau niste nasturi albi, mici, uite-asa (strange mamaia un pic de aer intre degete, incercand disperata sa reinvie memoria stearsa a domnisoarei)
– Chiar daca mi-as aminti, nu am cum sa va dau medicamente pentru inima fara reteta.
– Aidi bre, ma pui sa mai dau 10 lei la rata. Asa sunteti voi fetili astea de la oras, rele maica, rele rau, toate ati uitat de unde ati plecat.

Asemanarea cu personajele reale nu este deloc intamplatoare

Lasă un răspuns

