Lebada

Publicat pe Actualizat pe

Suntem in vizita la o familie tanara si necunoscuta – gratie co-autorului, noi mereu ajungem in vizita la necunoscuti – iar eu vorbesc cu Filip. Dialogurile noastre banale, eu il intreb, iar Filip da frumos din cap a negatie sau afirmatie, desi prefera negatia, deh, e varsta.

– Nu vorbeste, doamna? ma intreaba capul familiei vizitate
– Nu, dar arata frumos prin semne.
– Nu spune chiar nimic?
– Ba da, spune bapă (apa) mama, e(v)a si cam atat.
– Dar cat are?
– Aproape 2 ani.
– Vezi, fă, se intoarce el spre consoarta, are 2 ani si nu vorbeste si tu vrei ca a noastra sa spuna propozitii.
– Dar cat are fetita? ma uit eu mirata spre caruciorul roz si gol, acoperit cu plasa de insecte, ceea ce inseamna ca infanta nu-i inca atat de strasnica incat sa o faca bucati.
– Are 7 luni.

Am incercat sa o linistesc pe mama, nelinistita de copiii altora care vorbesc de dinainte sa stea in fundulet, merg inca de la expulzie si scapa de scutec pana sa apuce sa scape de meconiu. Daca as fi fost un mare fan al poeziei i-as fi spus asta:

fotbalist

Filip Tatu e mut ca o lebadă.
În patria sa
zăpada făpturii ţine loc de cuvânt.
Sufletul lui e în căutare,
în mută, seculară căutare,
de totdeauna,
şi până la cele din urmă hotare.
El caută apa din care bea curcubeul.
El caută apa
din care curcubeul
îşi bea frumseţea şi nefiinţa.

(L Blaga 99.99%)

4 gânduri despre „Lebada

    DanaC a spus:
    30 Iunie 2013 la 10:28 AM

    :))) frumos haiku. Nici a mea nu deniaza sa vorbeasca (pe limba noastra, ca a ei si a catelului nu-i mai tace gura) spre disperarea bonei. Noi sa fim sanatosi…

      adra_bell a răspuns:
      30 Iunie 2013 la 10:33 AM

      stai ca pun autorul haiku-ului imediat.
      Mi-o imaginez vorbind pe limba catelului:)))
      Eu cred ca Filip ar putea fi un bun actor, pune in scena adevarate piese de teatru mut ca sa ne arate ce vrea sau ce a facut el in lipsa unuia dintre noi

    […] (am zâmbit citind-o pe Ana) […]

    Christine a spus:
    30 Iunie 2013 la 8:48 PM

    :)))) Bravo!

Lasă un răspuns

