Brunete cu batate

Publicat pe Actualizat pe

Cand eram copil, tot reciteam o carte foarte exotica, a unui scriitor din America Centrala, nu-mi aduc aminte nici scriitorul, nici titlul cartii, sper sa o gasesc in acea buna zi in care ma voi apuca sa rascolesc prin pod. Foarte nepotrivita pentru un copil, dar era plina de termeni exotici si ma facea sa visez. Voodoo si batate. In acele vremuri nu ma gandeam ca o sa cumpar vreodata banane cu chita cu atat mai putin batate cu chilul. Si ce sa fac eu cu un kil de batate? (Termenul mi-a ramas si-l folosesc de la cartea cu subiect exotic). Excelent au mers cu carnea de vita, Filip a mancat multe felii crude si cineva m-a indrumat spre aceasta reteta. Bruneta cu batate e nu doar delicios de gustoasa si gustos de delicioasa, dar este potrivita pentru copii mici. O prajiturica fara faina, deci fara gluten, atat ca am copt la ea de m-am topit.

brownies

Cu siguranta merge la fel de bine si cu dovleac placintar si am sa incerc cu morcovi.

Lasă un răspuns

