Opinia publica

Publicat pe Actualizat pe

– Si chiar daca a iesit la pensie, tot a mai luat copil in ingrijire. A avut doi inainte, acum are unul.
– Dar cati bani se dau pentru asistentii maternali?
– Putini, mama, 10 milioane.
– Da, e si pentru bani, o avea pensie mica, altfel de ce sa iei un copil ca ala?!
– Dar ce-i cu copilul?
– Are ceva la cap. Saracul de el, arunca cu pietre si tipaaaa, doamna, dar ce tipa. Si il scoate afara numai pe la 2 dupa amiaza, cand doarme lumea. Eu nu i-am zis nimic, dar o data i-a zis sotul meu sa nu mai arunce cu pietre. A iesit si ce mi-a zis, cate mi-a zis, albie de porci m-a facut.
– Dar cum de v-a zis dumneavoastra, daca sotul se legase de copil?
– Nu se legase, mama, ca nu-i zisese nimic rau. Doar incercase sa-l educe.
– Eu nu stiu, zau, cum de le da voie sa ia copii d-astia handicapati. Ginerele meu e la o comisie d-asta si mi-a si zis: „Mama, copiii astia nici n-ar trebui dati la familii” (a treia persoana intervine in discutie)
– Dar unde sa-i duca?
– Sa-i duca undeva, sa-i stranga intr-un loc.
– Pai, daca eu va spun, in ce hal tipa copilul asta, si numai pe la doua dupa-amiaza il scoate afara. Dar cum sa iei un handicapat in ingrijire? Nu e vorba numai de tine, ca nu-ti ajunge pensia, pana la urma deranjeaza opinia publica.

Conversatie la care am participat astazi, trecand prin diverse stari sufletesti, de la nedumerire, la uimire si scarbire. Putin mi s-a facut si frica de aceste doua bunicute pasnice, a treia doar dadea din cap aprobator.

Un gând despre „Opinia publica

    maria a spus:
    11 Iulie 2013 la 2:46 PM

    vai! nici nu stiu cu ce sa incep! Mai bine ma abtin si imi tin uimirea (ca si tine) si mila asta pentru oameni pe care daca i-as descrie ca „limitati” tot ar fi prea „mild” decrierea..ohh ce rau imi pare ca exista asa conceptii si asa o gandire …ohhh

Lasă un răspuns

