Art attack (III) – culori pentru Sophie

Publicat pe Actualizat pe

Eva a luat o pauza de la inot, pentru ca este racita zdravan, asa ca trebuie sa le gasesc alte activitati. Mai ales ei, Filip se multumeste sa topaie, sa se catere si sa o necajeasca. La intoarcerea de la plimbarea de dimineata, i-am pus sa adune diverse frunze. Au jumulit o vita de vie, un tei, o tufa de galbenele si inca o planta care n-a vrut sa-si spune numele. Probabil ca vecinii sunt deja furioasi, dar este pentru o cauza buna.
– Eva, am o rugaminte la tine! Am aflat de o fetita, putin mai mare decat tine, Sophie.
– Are 7 ani?
– Da, cam asa. Nu mai are mamica, sta cu bunicii ei, si bunicii astia nu o iubesc deloc.
(Mi s-a dus inima in gat, nici macar n-am cuvintele necesare sa-i povestesc fetitei mele despre cosmarul pe care o alta fetita il traieste)
– Si ce o sa faca Sophie?
– O alta bunica, are doua bunice, asa cum tu ai doi bunici, care o iubeste, vrea sa o ia la ea. Dar pentru asta trebuie sa castige un proces si are nevoie de bani. Mami si alte mame incearca sa o ajute. Una din mame te-a rugat sa-i pictezi o sacosica pe care a platit-o deja, si banii o vor ajuta pe fetita.
Vrei sa faci asta?
A fost mandra de increderea acordata, entuziasmata si emotionata. A avut o lumina permanenta pe chip.
I-am lasat libertate deplina, o mana de frunze si cateva tuburi de culori. Procesul de imprimare si rezultatul:
frunza1

frunza2

frunza3

frunza4

Despre Sophie puteti citi aici. Pe FB s-a creat un eveniment unde puteti dona diverse obiecte sau puteti cumpara.

frunza5

Lasă un răspuns

