Perlute

Publicat pe

tu stii de ce-s eu asa desteapta? (si modesta n.m)? Pentru ca ascult tot ce vorbesc adultii
da, iubita, dar asta nu-i o reteta grozava, adultii spun multe prostii
dar eu am in cap o masinarie care opreste prostiile, p-alea le uit.

Eva sta intinsa in pat iar Filip ii da sa muste dintr-un covrig
Uite, vezi cat de frumos se comporta cu tine?!
Nu, mama, frumos inseamna sa ma spele si pe dinti.

Eva striga peste gard, la vecin: Noi nu facem casa, ne facem castel.

Dupa ce termin cu inotul, ma duci la calarie?
(nici n-are gusturi costisitoare)

Filip doarme in fundul gol, ca de obicei.
Eva: mama, mama, vino repede sa vezi ceva caraghios! Cand respira, Filip isi ridica puța in sus
(doi copii de sex opus, un deliciu)

Trecem pe langa o canalizare puturoasa. Eva ma apostrofeaza suficient de tare incat sa auda toata lumea:
Ce pute! Mami, ai dat un pârț, si ai zis ca tu niciodata nu tragi basini!

Eu stiu ce zic p(a)rintii si toti adultii cand se infurie. Zic tu-ți..mă-tii.
Eva, m-ai auzit pe mine zicand asta?
Nu, pe mami. I-a zis azi la un nene „futu-ți semnalizarea mă-tii”

o sa iau ochelarii astia ca sa trec pe sub plute si sa ajung la „fularul” 3. In traducere: o sa iau ochelarii de inot si o sa pot inota pe sub apa pana ajung la culoarul 3.

Acum cateva zile:
Auzi, dar cum de ce o sa devina nenea Cristi tatic? A respirat din aerul lui tati?
Intre timp cred ca intoarce pe toate partile treaba asta cu barbatii care devin tatici, s-a prins ca au ei vreun rol, asa ca azi ma loveste scurt, cum ii este obiceiul:
Voi vreti sa spuneti ca nenea Cristi are un bebelus in burtica?
Nu, prietena lui are un bebelus, barbatii nu tin bebelusi in burtica.
Dar de ce?
Ei nu au acel loc special in care cresc bebelusii, uterul, organul din burtica, ti-am mai zis de el.
Da, da, stiu, care arata ca un pahar cu doua paie.

(e fantastica, m-a mai intrebat acum vreo juma de an si ca sa inteleaga mai bine, am folosit un pahar de plastic pentru uter si doua paie de baut pentru trompe.Si-a adus aminte)

Sunt foarte suparata, azi toata ziua ati….incep eu sa-mi vars un of de seara
Nu esti suparata, mami, esti doar obosita, trebuie sa dormi.

Asa e. Si la nici 6 ani si-a dezvoltat o abilitate uimitoare de ma bate mar cu propriile-mi arme.

Un gând despre „Perlute

    svea77 a spus:
    17 Iulie 2013 la 10:52 PM

    E un deliciu, intr-adevar!

Lasă un răspuns

