Esti cea mai buna mama pentru copilul tau

Publicat pe Actualizat pe

L-am interogat pe prietenul Google sa aflu cine a scris ineptia asta. La cat e de populara, ma asteptam sa am un rezultat clar, un autor siropos de genul acelora sharuiti ca statusuri pe FB de domnite lejere, care butoneaza citind (doar) proza scurta si romantioasa de pe net. Un fel de Sandra Brown actualizata si feisbuchizata pentru mamici.
Si sunt invidioasa, verde de invidie pentru ca prostioara asta pare sa fie crezuta ca un verset din Biblie, asa e datul, esti mama, ai copilul asta, rezulta ca esti cea mai buna mama pentru el. Daca asa scrie si asa iti zice toata lumea, asa trebuie sa fie. Crezi, ai credinta asta, iar eu simt adesea ca ai mei, ea cu rochitele ei cadrilate si coditele impletite, el, tuns de mine răzeș-style, ei doi batandu-se, incarligati unul in parul celuilalt, ei solicitandu-ma in acelasi timp pentru lucuri diferite care necesita prezenta mea in locuri diferite, ei refuzand mancarea aia pentru care ma coc zilnic la 40C, ei pupandu-se, si impacandu-se, si dormind imbratisati, copiii mei, ar merita o mama mai buna decat sunt eu.
D-aia sunt invidioasa, crap de ciuda pe linistea din sufletele altora, pentru ca ma simt adeseori fara directie, pentru ca nimeni nu-mi sopteste dinainte „ar trebuie acum sa faci asa sau sa spui asta”, doar eu imi urlu dupa „ce dracu’! tu nu vezi ca dai in gropi”, nimeni nu ma mangaie pe cap sa-mi spuna „lasa, stii ca tu esti cea mai buna mama pentru copilul tau.”

pisica3

2 gânduri despre „Esti cea mai buna mama pentru copilul tau

    DanaC a spus:
    19 Iulie 2013 la 10:15 PM

    Si totusi asa e…faci cum crezi tu ca e mai bine, accepti uneori sfaturile altora, alteori iti soptesti in barba „ce prostie”…dar daca ar incerca cineva sa te inlocuiasca, crezi ca ar face-o mai bine ? Curaj !🙂

    Andreea Olariu a spus:
    22 Iulie 2013 la 4:26 PM

    Buna. Si eu simt deseori ca nu sunt o mama suficient de buna pt copiii mei. Dupa care imi imaginez urmatoarea scena: daca i-as intreba pe copiii mei „Voi ce ati alege: sa plec eu si sa aveti in schimb o mama perfecta sau sa ma aveti pe mine in continuare?”. Sunt convinsa ca m-ar alege pe mine, asa imperfecta cum sunt.

Lasă un răspuns

