Cum ne-a gasit

Publicat pe

pisica cu ochi verzi

Ne-a intampinat cum am intrat in curte si a rezistat asalturilor entuziaste ale lui Filipel. Am incercat sa o gonesc, sa il gonesc, ca-i baiat, am dat-o afara, ba am si stropit-o cu apa. Mi-era frica sa nu-l zgarie, dar motanul doar se culca pe o parte, lasa urechile a frica si astepta sa fie chinuit.

– Copiilor, vreti sa fie asta pisica noastra?
– Daaaaa! (cor)
– Dar o sa-i luam si o pisicuta, mami, nu-i asa, una galbena, sa se indragosteasca?!
– Eh, vedem, daca-l mai gasim si maine aici, inseamna ca ne-am facut cu motan.

Nu-i irezistibil? Si nu, nu-i iau iubita, cel mult un alt motan, n-au decat sa se iubeasca daca vor, eu nu-s contra.

3 gânduri despre „Cum ne-a gasit

    Lilia a spus:
    27 Iulie 2013 la 8:08 AM

    Ce dragut!!

    svea77 a spus:
    27 Iulie 2013 la 1:01 PM

    Ce dragut eeee! Acum ca am citit si postarea, am inteles cum sta treaba cu pisicul! Ceva imi spune ca v-a ales deja si o sa-l gasiti si maine! Sper sa fie asa si nu doar experienta proprie in domeniul miorlaitoarelor care m-au ales😉 sa vorbeasca de la sine😀

      adra_bell a răspuns:
      28 Iulie 2013 la 5:17 AM

      s-a intors, intr-adevar. E posibil sa fie pisoiul vecinilor, prea este bland si suporta multe de la Feli, vecinii au si ei doi copii mici.

Lasă un răspuns

