Fosilescu

Publicat pe Actualizat pe

In urma cu mai multi ani, am gasit un os urias. Mai in gluma, mai in serios, cativa muncitori incercau sa-l sparga si sa ajunga la maduva. Oamenii ni l-au cedat, iar noi l-am plimbat cateva saptamani in portbagaj pana cand a ajuns la Muzeul Antipa. Acolo a fost identificat ca apartinand unui mamut de stepa care s-a dus in raiul mamutilor acum vreo 300000 de ani, lasandu-si osemintele in apropierea Giurgiului. In vreun cimitir de-al lor probabil pentru ca e un intreg osuar acolo.
Facand pe paleontologul, co-autorul a mai venit cu un cos de pietroaie, trofeul absolut fiind o buturuga fosilizata perfect, de i se vad inelele de crestere.

fosile6

Entuziasmati, am format imediat o echipa de rossi gelleri amatori si inarmati cu priviri vulturesti si multa buna-dispozitie am plecat la scormonit prin pietre. Si ne-am intors cu cate ceva, acum avem o colectie frumusica, basca a fost distractiv si o ocazie buna de homeschooling pentru Eva si catarat + vanatai pentru Filip.

fosile1

fosile2

fosile4

fosile5

2 gânduri despre „Fosilescu

    sofia a spus:
    31 Iulie 2013 la 9:24 PM

    Fain, si cei de la muzeu au pastrat osul? Si noi vrem sa cautam fosile….

      adra_bell a răspuns:
      1 August 2013 la 6:52 AM

      da, da, osul a ramas de atunci la Antipa

Lasă un răspuns

