Ce inseamna sa fii indragostit

Publicat pe Actualizat pe

Ce inseamna sa fii indragostit? intreb eu lasand cartea de povesti
Inseamna sa ai ochi sclipiciosi si plini de iubire.
Si tu esti indragostita?
Nu, eu am ochii maro, indragostitii au ochii mov. Eu, tu si tati avem ochii maro, iar Feli ii are negri.
Pai, eu nu sunt indragostita?
Nu, tu te-ai indragostit demult de tati si ai ramas asa. Acum nu te mai poti indragosti.
Dar tati?
Si tati la fel, s-a indragostit de tine. Tot demult.
Dar Feli?
Feli e prea mic ca sa se indragosteasca.

Lasă un răspuns

