La mosie

Publicat pe Actualizat pe

Am inaintat un pic, desi curtea e plina de materiale de constructii, am reusit sa o curatam in mare parte, avem cateva straturi de legume si am pus chiar si lavanda. Intr-un fel, d-abia astept sa vina toamna si sa plantez copaci. Ne-am obisnuit cu ideea, acum ca avem si cateva caramizi puse, si miroase un pic a camin. Copiii asteapta cu nerabdare seara sa mergem „la mosie”. Un pic ironic, dar adevarat pentru noi, obisnuiti sa traim intr-un spatiu foarte mic, asa I-a si ramas numele. Ne intampina pisicul, Nero, mieunand duios si milogindu-se la picioarele noastre, vin copiii vecinilor sa se joace, Filip uda mica gradina si pe oricine mai prinde.
Avem mult de lucru, dar deja ne bate inima acolo, de unde plecam cand soarele apune in spatele prunilor si greierii incep sa cante prin iarba. Nero ne petrece pana la poarta si se uita rabdator dupa noi, parca stie ca intr-o buna seara nu vom mai pleca deloc.

mosie

6 gânduri despre „La mosie

    Bucate Apetisante a spus:
    11 August 2013 la 7:03 PM

    Te inteleg perfect,in ceea ce priveste ”mosia”.
    Nero e…paznicul ,asa-i? 🙂

      adra_bell a răspuns:
      11 August 2013 la 8:32 PM

      da, Nero a aparut acum vreo 10 zile. Am incercat sa-l gonim, dar cu toata chelfaneala primita de la copilul mic, nu s-a lasat dus

        Bucate Apetisante a spus:
        12 August 2013 la 8:05 PM

        Bag de seama ca e un mic Lapusneanu 🙂 … ” dacă voi nu mă vreți, eu vă vreu”. 🙂

    Christine a spus:
    12 August 2013 la 11:47 AM

    Bravo! Din proprie experienta iti spun ca sentimentul ca ai scapat de bloc si stai la casa cu gradina, caine/pisica si tot restul e imbatabil.

      adra_bell a răspuns:
      16 August 2013 la 3:32 PM

      suntem nerabdatori sa avem si catel

    Dana C. a spus:
    22 August 2013 la 11:14 AM

    hm…ca sa-ti auzi comentarii scandalizate ca de ce stau copiii toata ziua boto in bot cu catelul ? Eu am invatat sa le ignor 🙂

    In rest, va urez sa va mutati cat mai curand !

Lasă un răspuns

