Despre garderoba de toamna si lana minune

Publicat pe Actualizat pe

Vine toamna, bine-mi pare
In gradina am o floare Ma arde la buzunare

E vizibil ca vine doamna toamna, buzunarele se golesc mai ales pe garderoba copiilor care trebuie schimbata la fiecare sezon, putine raman bune de purtat din primavara trecuta pentru ca astia mici se cam lungesc peste vara. Mai ales cand sunt de sex opus si nu prea ramane de la fetita la baiat. Pantofi, Eva are nevoie de 3 perechi: mai decupati, sport si mai inchisi pentru toamna tarzie, Filip de doua perechi, pantaloni de trening, pantaloni de scoala (Eva), bluze cu maneca lunga, hanorace, gecute mai subtiri si mai groase, pulovere, strampi, fustite, caciulite mai subtiri si mai groase. Nici nu pot sa fac o lista si sa aproximez preturile pentru ca voi avea nevoie de calmante. Asta fara fite, un sacou dragut pentru fetita, o rochita, un sarafan.

Ce surse de hainute aveti? Eu am trei:

Second handul, avem unul mare cu 2 etaje aici, unde gasesc haine extraordinare, de calitate excelenta si in stare foarte buna, mai ales cele pentru copii. Cum este cel mai mare magazin din oras e caraghios cand ma intalnesc cu cunoscuti acolo, nici unul nu cumpara pentru el sau ai lui, a intrat doar sa se uite.

Prietenii cu copii mai mari, aici e un mare trafic de haine, dau si primesc. Am trei cutii in baie unde depozitez hainele ramase mici. Ce ramane de la Eva si poate purta Filip, ce ramane de la Eva si poate purta Lena, ce ramane de la Filip si poate purta Teodora.

Magazinele obisnuite gen C&A si H&M care au haine bune pentru copii, unde vanez ofertele si reducerile de preturi, deh, nu-i usor sa imbraci bine doi copii.

Online. Online? stai ca eu n-am cumparat niciodata haine online, nici pentru mine si nici pentru copii, pentru mine e explicabil, sunt pretentioasa si e musai sa probez, dar pentru copii e inexplicabil, pana la urma le cumpar haine si fara sa fie ei cu mine. Asa ca oferta celor de la Tomky de a incerca magazinul lor a picat excelent. Vine toamna si experimentez si comanda online de haine pentru copii.

Experienta a fost pozitiva din start, la inscriere nu mi-au cerut codul numeric personal, adesea am renuntat sa fiu clientul unor magazine pentru ca mi se cere CNP-ul. Nu mi se pare ca le-ar trebui neaparat si nici ca e musai sa-l scriu pe toate gardurile, desi nu cred ca-i greu de aflat, dar, ma rog, nu il dau eu. Siteul este sigur pentru plata cu cardul fiind verificat prin trusted.ro. Comanda a sosit a doua zi, e chiar rapid, mi s-a intamplat sa astept cu zilele sau chiar sa nu vina niciodata, am spus ca haine n-am mai cumparat online, dar comand carti, cosmetice si mancare.

Tomky e dragut, ludic, cu fetite, baietei, pisicute, relativ bine structurat si mi-a placut mult ca au produse fabricate in Romania. Poate o fi vreo forma de patriotism total diferita de a purta bentite tricolore cand nu e cazul si a ne lauda cu bogatiile tarii, dar eu prefer produsele romanesti. Ii au pe Pifou cu hainutele organice pentru bebelusi, pe Tikki cu papuceii de piele, tricotaje Gioia si Tricotex. Se vede ca exista un interes pentru promovarea brandurilor romanesti, restul hainelor sunt englezesti sau nemtesti, fiecare produs avand atasata o descriere detaliata. Ar fi fost mai usor de accesat pe branduri daca ar fi existat un meniu de genul asta „comanda dupa producator”

Am scartait putin pentru ca am picat exact la sfarsit de sezon estival cand erau multe reduceri la hainele de vara – inca mai sunt – si se baga colectia de toamna, asa ca-mi alegeam ceva cu ochii dar cand sa comand nu exista marimea respectiva pe stoc. Mi-a fost greu sa aleg ceva, mai ales pentru Eva ca la Filip m-am hotarat imediat, sunt multe haine dragute pentru fetite, am oscilat indelung intre un pulover cu model scandinav si o pereche de pantaloni cu curelusa smechera si lucitoare. Am ales pantalonii, ca s-a facut o pasiune aici pentru cureluse, coliere, bratarele si alte accesorii feminine.

Filip a iesit cel mai castigat, pentru el m-am oprit din prima la o cagula din lana merinos, exact cum este cea din foto. Sunt incantata de cum arata, in mintea mea ceva facut din lana este scarpinicios si inconfortabil, se poarta neaparat cu ceva pe dedesubt ca sa nu te apuce toti mancaricii, asa cum ne facea noua bunica vestute din lana si cum ii face si Evei bunica ei. Cagula asta este altfel, subtire cam cat  un stramp nevatuit, flexibila si aratoasa. Banuiesc ca va fi calduroasa fiind din lana si chiar aveam nevoie, Filip nu suporta caciuli groase pe cap, iar cand temperaturile sunt scazute tare – cum sper ca nu se va intampla iarna asta – se poate pune o gluga pe deasupra.

cagula-de-lana-pentru-copii

Recomand lana asta minune, au si pantalonasi, body-uri, preturile sunt ok spre maricele, dar stim cu totii ca un copil mic nu suporta sa stea infofolit, are nevoie de miscare ca sa poata dormi mai bine dupa aia, si decat body+bluza+pulover mai bine reducem din numarul de haine. Mai ales daca practicati schimbul de hainute si aveti cutii si cutiute in baie speciale pentru asta.

Lasă un răspuns

