Timp, apa, soare

Publicat pe

 

blogtas

Mi-am dorit pentru copiii mei, o copilarie in picioarele goale, un fruct curat rupt din copac din care sa muste cu pofta si sa le curga zeama pe barbie, o rosie coapta la soare, un morcov dulce, spalat cu nerabdare si cu pofta in ochi, un prieten-catel alaturi de care sa creasca. Am trait aproape toata viata la bloc, si acum, pentru ei dar si pentru noi, ne mutam la casa cu curte.  Cu spatiu mult, destul pentru flori, pomi si legume. Doar ca nu stim cum sa gospodarim acest spatiu, nu stim nimic despre plante. Blogul este mai mult un organizator de idei, un loc in care sa invat pas cu pas. Numele este inspirat dintr-o discutie cu fiica mea, dupa ce am pus seminte in primul strat de pamant:

„Cand vor fi morcovi aici?

Nu prea curand, trebuie sa avem rabdare sa creasca

Da, mami, au nevoie de timp, apa si soare”

Lasă un răspuns

