Sacul cu un singur bob

Publicat pe

Mami, tu ai un sac foarte mare, este un sac magic in care pui doar un bob de rabdare. Se intinde cat vrei tu, ar intra foarte multa rabdare, dar nu stiu de ce tu pui un singur bob. Si stiu ca-ti trebuie mai multa pentru ca noi suntem mici si nu stim mereu ce sa facem. Stii unde e sacul asta? Aici, mami, aici, in creierul tau (ma bate cu aratatorul pe tampla), doar tu poti sa-l umpli.

Am fost atat de rusinata, incat a doua zi m-am straduit sa umplu sacul si a mers minunat. Poti lua lectii de la un copil care face tumbe pe plaja.

tumbe

Un gând despre „Sacul cu un singur bob

    christine a spus:
    28 Septembrie 2013 la 6:10 PM

    Si eu am momente cand imi vine sa intru in pamant de rusine, cand nu ma recunosc si Ioana imi tranteste adevarul in fata. „Mami, esti foarte severa. Eu credeam ca tu esti blanda, dar nu esti.” Mi-a spus ieri dupa ce am certat-o ca a ravasit ceva in sifonier, din nou. Pierd bobii de rabdare unu cate unu, nu stiu pe unde si nici nu-mi dau seama cand ii pierd.

Lasă un răspuns

