Bufnitele scolarite si teatrul

Publicat pe

De vreo saptamana aud numai asta:
Astazi merg la atelier? De ce nu merg in fiecare zi la atelier?
combinata cu asta:
Ai aruncat sulurile de la servetele? (prosoapele de hartie n.m.) Sa nu le arunci, fac eu niste bufnite din ele!
Dar bateriile astea cum am putea sa le „reciclam creativ”?

Asadar m-am trezit in casa cu o mica ecologista pusa pe creat mutunache din nimicuri, iar asta combinat cu o mama deloc crafty cum sunt eu, nu da deloc bine. Doar pentru ca Eva a fost la un atelier de reciclare creativa, unde copiii au avut libertatea de a se juca in legea lor. Pe jos, printre hartiute, galagiosi, arata ca la mine acasa. S-a intors incredibil de relaxata si mandra posesoare a doua bufnite „facute chiar de mine, mami” pe care le-a si plimbat cateva zile pe la scoala, ca sa se laude cu ele.

A fost relativ multumita ca o sa mai mearga la un atelier de teatru, initial a carcotit ca-i plictisitor – ea a adormit de doua ori la teatru – dar i-am explicat ca va fi un fel de actrita si ca merge si Matei.

pixie1

pixie2

Lasă un răspuns

